Sune 10 Anmeld indhold Skrevet February 26, 2009 For så ville DF da få stemmer i hobetal herfra http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-20702782.html?rss Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 For så ville DF da få stemmer i hobetal herfra http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-20702782.html?rss Og hvad er der i vejen med at stemme på DF? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Med de svagpissere der sidder derinde, kan jeg snildt forstå man stemmer på DF.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Og hvad er der i vejen med at stemme på DF? Hvor skal jeg begynde.... de er en flok racistiske landsbytosser der som regel lefler for laveste fællesnævner! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Hvor skal jeg begynde.... de er en flok racistiske landsbytosser der som regel lefler for laveste fællesnævner! Dont feed the troll :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Hvor skal jeg begynde.... de er en flok racistiske landsbytosser der som regel lefler for laveste fællesnævner! Og hvad er der i vejen med det? :P Nogen gange skal man bare have nogen der er på tværs og sætter det hele lidt på en spids... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Hvor skal jeg begynde.... de er en flok racistiske landsbytosser der som regel lefler for laveste fællesnævner! Jeps rent reaktive. Der er ikke et impulsivt ben eller visionært syn i en eneste af dem. Tingene skal bare blive som de er, og alle skal bare være glade. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Og I er anderledes reaktionære??? I er simpelthen mennskehedens fremtid......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cici_Barn 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Og hvad er der i vejen med at stemme på DF? Ikke noget, hvis du spørger Nils :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Selvom jeg ikke kan klare Ståle Solbakken, så siger han da noget klogt idag i EB... (det lyder som en helt umulig kombination, men ....) http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/uefacup/article1131779.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Tja, der blev jo lavet en poll herinde ved seneste folketingsvalg, og der var da ikke ret mange stemmer på DF (den var måske ikke repræsentativ, men alligevel) -Godt nok var der vist flest (? -i hvertfald mange) på Ny alliance (mig selv inkl. ), så ja, måske er det meget godt vi ikke har stemmeret:o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Og I er anderledes reaktionære??? I er simpelthen mennskehedens fremtid......:D Jeg beklager at jeg ikke har høje tanker om dit parti. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Selvom jeg ikke kan klare Ståle Solbakken, så siger han da noget klogt idag i EB... (det lyder som en helt umulig kombination, men ....) http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/uefacup/article1131779.ece Man kunne fristes til at sige han har fat i den lange ende, men det er jo heller ikke en forpulet svær analyse at komme frem til, hvis man kommer ud af jordhulen fra tid til anden :) DF har 15-20% af befolkningens opbakning. Dvs. ca. hvert 5. er enten bange for indvandere/2.g'ere [1] eller er tæt for pensionsalderen. Det passer sku sikkert meget godt, og der kommer jo flere gamle/pensionister ;) [1] Jeg forstår ikke hvorfor folk er bange for 2.g'ere. Som knægt var jeg langt mere bange for 10.klasserne fordi de gav onde vaskere i skolegården :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Man kunne fristes til at sige han har fat i den lange ende, men det er jo heller ikke en forpulet svær analyse at komme frem til, hvis man kommer ud af jordhulen fra tid til anden :) DF har 15-20% af befolkningens opbakning. Dvs. ca. hvert 5. er enten bange for indvandere/2.g'ere [1] eller er tæt for pensionsalderen. Det passer sku sikkert meget godt, og der kommer jo flere gamle/pensionister ;) [1] Jeg forstår ikke hvorfor folk er bange for 2.g'ere. Som knægt var jeg langt mere bange for 10.klasserne fordi de gav onde vaskere i skolegården :p Laver du pis? Har du ikke set nyhederne de sidste par uger? Ville du gerne selv bo på nørrebro? Jeg er hverken bange eller gammel, men det betyder ikke at jeg er fan af smykker! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Der kan man bare se.....Du dømmer mig som DF'er fordi jeg forsvarer retten til at vælge frit og ikke på baggrund af dine tilsvininger af andres holdninger...... Fandme flot gamle dreng!! Gør som mig, ellers er du en idiot...... I grunden er det vel folk som dig, der er værst. Klare holdninger til alt hvad der ikke lige passer ind i dine kasser, men folk der melder klart ud, kan du ikke li'...... Hvor er det bare så typisk parcelhus dansker agtigt.... Kunne fandme være de kunne lære dig lidt om de vigtige dyder her i livet!! Og nej....Jeg er ikke DF'er. I modsætning til dig, så er jeg en kende mere nuanceret i mit valg af parti.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Laver du pis? Har du ikke set nyhederne de sidste par uger? Ville du gerne selv bo på nørrebro?JA! (hvis jeg var single og arbejdede i DK) F#nme trist du ikke har et mere nuanceret syn på tilværelsen! Der er helt sikkert meget galt med vores retssystem osv som det ser ud i dag, meeen skulle vi nu ikke komme videre end frygt og fordomme generelt:sick: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 JA! (hvis jeg var single og arbejdede i DK) F#nme trist du ikke har et mere nuanceret syn på tilværelsen! Der er helt sikkert meget galt med vores retssystem osv som det ser ud i dag' date=' meeen skulle vi nu ikke komme videre end frygt og fordomme generelt:sick:[/quote'] Hvori består manglen på nuancer? Så vidt jeg ved er det fakta at der har været skudepisoder og drab med folk af anden etnisk baggrund involveret, der er vel ingen fordomme i at tage udgangspunkt i fakta? - Hvis vi nu endelig skal snakke "racisme" som det så pænt bliver udtrykt tidligere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Hvori består manglen på nuancer? Så vidt jeg ved er det fakta at der har været skudepisoder og drab med folk af anden etnisk baggrund involveret, der er vel ingen fordomme i at tage udgangspunkt i fakta? - Hvis vi nu endelig skal snakke "racisme" som det så pænt bliver udtrykt tidligere... Lader du dig skræmme af det ? Hvor mange med anden etnisk baggrund bor der på Nørrebro/KBH og hvor mange er blevet skudt ? Hvad med dengang Bandidos og HA'erne skød mod hinanden ? Dukkede du så også hovedet hver gang du så en motorcykel ? Er du også bange for terror i DK ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Der kan man bare se.....Du dømmer mig som DF'er fordi jeg forsvarer retten til at vælge frit og ikke på baggrund af dine tilsvininger af andres holdninger...... Fandme flot gamle dreng!! Gør som mig, ellers er du en idiot...... I grunden er det vel folk som dig, der er værst. Klare holdninger til alt hvad der ikke lige passer ind i dine kasser, men folk der melder klart ud, kan du ikke li'...... Hvor er det bare så typisk parcelhus dansker agtigt.... Kunne fandme være de kunne lære dig lidt om de vigtige dyder her i livet!! Og nej....Jeg er ikke DF'er. I modsætning til dig, så er jeg en kende mere nuanceret i mit valg af parti.... Jeg troede virkeligt ikke at en så kort og neutral kommentar kunne virke så effektivt som flamebait :D Personligt havde jeg troet der skulle mere til. Med alle dine nuancer: Hvorfor er det du pludselig har så travlt med at distancere dig fra DF, og hvorfor farer du så frygteligt i flint over at jeg sætter dig i bås med den danske regerings støtteparti? Ville du have reageret lignende, hvis jeg havde sat dig i bås med de Konservative og du er Venstre-mand? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Agurketid på debatten? ...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Laver du pis? Har du ikke set nyhederne de sidste par uger? Ville du gerne selv bo på nørrebro? Jeg er hverken bange eller gammel, men det betyder ikke at jeg er fan af smykker! Hvori består manglen på nuancer? Så vidt jeg ved er det fakta at der har været skudepisoder og drab med folk af anden etnisk baggrund involveret, der er vel ingen fordomme i at tage udgangspunkt i fakta? - Hvis vi nu endelig skal snakke "racisme" som det så pænt bliver udtrykt tidligere... Om jeg ville bo i ghettoerne i Ishøj, Voldsmose, Gellerrup, Tingbjerg, Ådalsparken eller hvad der nu er ghettoer her i DK. Med mit udseende, på nuværende tidspunkt? Nej det ville nok ikke være mit første valg, men alligevel færdes jeg i nordvest ofte. Mine venner bor i NordBedst, ved siden af diverse "episoder" der foregår, men det er ikke noget der gør intog i deres hverdag. Folk derinde finder ud af de bor i en krigszone ved at kigge på TV'et, ikke ud af vinduet. Det finder jeg en smule tankevækkende. At der så er opstået ghettoer i første omgang kan vi takke danskernes indædte frygt for anderledes folkefærd. Man plejer gerne at sige at unge og studerende er blandt de mest åbne og tolerante samfundet, men på DTU kan jeg alligevel se at danske studerende hovedsagligt holder sig for sig selv i små grupper, og de internationale studerende danner bånd mellem hinanden i stedet for til danskere. Out of sight, out of mind. Da Bosnierne og andre flygtninge i 90'erne kom til DK, så smed vi dem bare i boligblokke, fordi var billige, de var tomme og vi Danskere ville hellere bo i 1-planshuse i forstaden. Vi ligger som vore forældre har redt :( Hmm sorry, det blev vist en længere "rant". Pointen jeg prøver at komme frem til at vi burde vise noget ansvar og få gjort noget ved disse ghettoer. Jeg siger ikke vi skal kramme dem alle og sige undskyld. De her bander kan få pisken på lige fod med rockerne eller guantanamo fanger, men det er stadig bare symptombehandling. Det er deres grundlag, "ghettoerne" der skal gribes ind overfor, plus danskernes mørkerad og perleallergi :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Agurketid på debatten? ...... *Ramt af sygdom og overspringshandlinger* :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 For så ville DF da få stemmer i hobetal herfra http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-20702782.html?rss hvilket jo vil være fantastisk sammenlignet med at stemmerne gik til den latterlige yderste venstrefløj :th2:............ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Ishøj er en gammel skrøne. Problemerne der er af social karakter og har ikke meget med etnicitet at gøre. Taastrupgård er nok det værste sted på Vestegnen at bosætte sig hvis man er en blegfed dansker. Personligt er det nok det eneste sted i DK jeg pt overhovedet ikke har lyst til at sætte mine ben - selv i dagslys. Har selv indtil for 2 år siden været bosiddene på Nørrebro og været glad for det. Slap nu af med at tro på al det lort pressen skriver og hyper for at sælge deres møgaviser og "30 sekunders nyheder" i tv og lad i det hele taget være med at tage part i den konflikt. Indvandrerdrengene er trods alt kun den ene side i den sag. Hører ikke noget om at nogen vil kyle HA/AK81 ud af landet :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 DF vil fjerne topskattelettelse En lettelse af topskatten på 1,5 procentpoint er 1,5 procentpoint for meget, mener DF-finansordfører Kristian Thulesen Dahl. Og regeringen er villig til at imødekomme ham. Jeg stemmer nu ikke på DF - det er jo bare socialdemokratiet classic, selv om jeg deler deres EU-skepsis og forsvar for det danske folkestyre - synspunkter som jo desværre ellers er lidt hjemløse. 'slamkritik har DF ikke ligefrem patent på længere - selv Villy Søvndal forsøger sig som "racist", og får alle tøserne til at hvine. De samme tøser, der ville have buh'et, hvis samme skidtspand var kommet fra DF. Sådan er der så meget. Den politiske tænker og åndelige vejleder for MC-manden og Lolliken Ståle Solbakken analyserer dagens politiske klima: "Det er, fordi vi er bange for ting, vi ikke kender godt nok, men som vi sandsynligvis kunne drage rigtig god nytte af, hvis vi ville udvikle os selv som mennesker." Det er... fascinerende, at der findes mennesker, der synes, den slags er meningsfuldt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites