renehfrederiksen 10 Anmeld indhold Skrevet February 26, 2009 Hej, Jeg bor i Malmö-området og er selvstændig med firma i Danmark. Min kundekreds er SMV'er og private personer, og mine produkter er: Drift og Support af IT-installationer hos SMV'er og private. Rådgivning indenfor IT-kontrakter, IT-indkøb, IT-infrastruktur (netværk osv.), IT-outsourcing og -hosting samt IT til private. Projektledelse indenfor implementering af IT-platforme og -infrastruktur, IT-outsourcing og -hosting. Så har I en opgave, eller kender nogen private/SMV'er der har, er i velkommen til at sende mig en besked i dette forum eller sende mig en mail på: rene@hojgaard-holl.dk Hav en god dag! Mvh. René H. Frederiksen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Ren nysgerrighed ... Hva' fa'en er en SMV ? Hej, Jeg bor i Malmö-området og er selvstændig med firma i Danmark. Min kundekreds er SMV'er og private personer, og mine produkter er: Drift og Support af IT-installationer hos SMV'er og private. Rådgivning indenfor IT-kontrakter, IT-indkøb, IT-infrastruktur (netværk osv.), IT-outsourcing og -hosting samt IT til private. Projektledelse indenfor implementering af IT-platforme og -infrastruktur, IT-outsourcing og -hosting. Så har I en opgave, eller kender nogen private/SMV'er der har, er i velkommen til at sende mig en besked i dette forum eller sende mig en mail på: rene@hojgaard-holl.dk Hav en god dag! Mvh. René H. Frederiksen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Tror han erstatter B'et med et V...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Ren nysgerrighed ... Hva' fa'en er en SMV ?Små og mellem-store virksomheder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Tror han erstatter B'et med et V...... Ja, det gør det jo så meget tydeligere En bilmodel ? SUV ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Ren nysgerrighed ... Hva' fa'en er en SMV ? Små og Mellemstore Virksomheder :) Hvad vi andre nok ville kalde SMB... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
renehfrederiksen 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 En SMV'er... Ren nysgerrighed ... Hva' fa'en er en SMV ? er en betegnelse for små og mellemstore virksomheder. Håber det besvarede dit spørgsmål. Mvh. René Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
renehfrederiksen 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Smb... Små og Mellemstore Virksomheder :) Hvad vi andre nok ville kalde SMB... Kan man også kalde dem - SMV er bare en fordansket udgave :-D /R Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites