from dk-se 10 Anmeld indhold Skrevet February 24, 2009 Er der andre her inde fra der skal løbe denne tur her til april? Kunne da være meget sjovt at mødes til et glas vand før eller efter. Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thenicegirl 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2009 Ingen løbetur, dog en rettelse. Sry, men skal oplyse om, at maraton staves uden h på dansk. Har det altid gjort. Kan ikke lade være med at rette, beklager. Nu er du klogere :) Love, Lise. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2009 Sry, men skal oplyse om, at maraton staves uden h på dansk. Har det altid gjort. Kan ikke lade være med at rette, beklager. Nu er du klogere :) Love, Lise.Så får du sgu travlt herinde:laugh: Har aldrig hørt om det danske ord "Sry"...:p Og hvad synes du selv om din 2. sætning? Og dine kommateringer tsk tsk;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2009 sry, men skal oplyse om, at maraton staves uden h på dansk. Har det altid gjort. Kan ikke lade være med at rette, beklager. Nu er du klogere :) love, lise. roflmao!!!!!!!!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2009 Sry, men skal oplyse om, at maraton staves uden h på dansk. Har det altid gjort. Kan ikke lade være med at rette, beklager. Nu er du klogere :) Love, Lise. Ja det er altid rart at blive klogere... Men lærdommen i dette indlæg er dog minimal i forhold til humoren!!! FASAG! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thenicegirl 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Så får du sgu travlt herinde:laugh: Har aldrig hørt om det danske ord "Sry"...:p Og hvad synes du selv om din 2. sætning? Og dine kommateringer tsk tsk;) Okay, erkender klart, at formuleringen af sætning nummer to ikke var så skarp. Nu har jeg langt fra skrevet, at jeg kun skriver dansk. Det gør jeg nemlig langtfra. Er meget sproglig. SRY ;) Hvad gælder min tegnsætning, så er den excellent. Har altid fået MEGEN ros fra mine utallige dansklærere for, at den er perfekt. Så den går jeg ikke med på, Sanne. Lige dette indlæg rettede jeg, fordi der var en markant stavefejl i overskriften, ellers har jeg ikke rettet nogen herinde endnu. - Lise. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Okay, erkender klart, at formuleringen af sætning nummer to ikke var så skarp. Nu har jeg langt fra skrevet, at jeg kun skriver dansk. Det gør jeg nemlig langtfra. Er meget sproglig. SRY ;) Hvad gælder min tegnsætning, så er den excellent. Har altid fået MEGEN ros fra mine utallige dansklærere for, at den er perfekt. Så den går jeg ikke med på, Sanne. Lige dette indlæg rettede jeg, fordi der var en markant stavefejl i overskriften, ellers har jeg ikke rettet nogen herinde endnu. - Lise. Da du så har skrevet sorry forkert 2 gange nu må jeg oplyse dig om at det IKKE staves Sry men Sorry. Sry er hverken dansk, svensk eller engelsk. Tror det kommer ind under Volapyk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
from dk-se 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Hehe det var da noget af en drejning denne tråd tog og så for ingen ting da " B.T. Halvmarathon" er et arrangement kan man vel kalde det lige hvad man vil? Når men der er ingen der skal med ud og løbe? Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Okay' date=' erkender klart, at formuleringen af sætning nummer to ikke var så skarp. Nu har jeg langt fra skrevet, at jeg kun skriver dansk. Det gør jeg nemlig langtfra. Er meget sproglig. SRY ;)[/quote'] Hvor du skriver "Nu har jeg langt fra skrevet", skulle du have skrevet "Nu har jeg langtfra skrevet". Det er et adverbium. Et andet eksempel kunne være "vi er langtfra færdige" eller "det gør jeg nemlig langtfra" (som du også selv skriver efterfølgende). I andre sammenhænge ville man i stedet bruge "langt fra" (f.eks. "vi er langt fra land"), hvor betydningen jo så er en helt anden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Hold kæft man... keder i jer?!?! Hehe det var da noget af en drejning denne tråd tog og så for ingen ting da " B.T. Halvmarathon" er et arrangement kan man vel kalde det lige hvad man vil? Når men der er ingen der skal med ud og løbe? Martin Martin har du noget mere info om selve løbet? Jeg kan garanteret finde det på google eller bt, men jeg er lidt doven..:-)! Skal du selv løbe (går jeg ud fra) og på hvilket plan løber du (hver dag?)? Mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Hold kæft man... keder i jer?!?! :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
from dk-se 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2009 Løbet : http://www.snikatletik.dk/default.asp?clicked=2039 Alle pladser er dog taget så det er for sent at tilmelde sig nu. Jo jeg forventer selv at løbe, hvis jeg kan undgå skader op til løbet. Jeg løber 3 gange om ugen, lige nu nærmer jeg mig 10km pr gang og så bliver det til en gang svømning pr uge , bt's løb løber jeg for at teste min form til cph marathon som er den 24. maj. så får da løbet lidt, løber du og skal du deltage i nogle løb? Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2009 Løbet : http://www.snikatletik.dk/default.asp?clicked=2039 Alle pladser er dog taget så det er for sent at tilmelde sig nu. Jo jeg forventer selv at løbe, hvis jeg kan undgå skader op til løbet. Jeg løber 3 gange om ugen, lige nu nærmer jeg mig 10km pr gang og så bliver det til en gang svømning pr uge , bt's løb løber jeg for at teste min form til cph marathon som er den 24. maj. så får da løbet lidt, løber du og skal du deltage i nogle løb? Martin Nå, okay - det var ærgeligt! Jeg løber, men ikke på et særligt seriøst plan. Jeg har ingen faste dage hvor jeg løber, så min form er derefter. Jeg går tilgengæld til Spinning 1 gang om ugen og almindelig fitnesstræning med håndvægte 3 gange om ugen. Jeg er først begyndt at løbe jævnligt for en 2 måneder siden. Men jeg synes det kunne være spændende at prøve at løbe med i sådan et løb. DHL stafetten skal jeg i hvert fald med til i år. Jeg kunne godt tænke mig at prøve sådan et 3-atlet løb, eller hvad de hedder. Altså hvor man svømmer, cykler og løber. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2009 Jeg er klar på BT Halvmarathon - og også frisk på at mødes...fik heldigvis et nummer...:th2: Er selv igang med træning til først Copenhagen Marathon og derefter Swiss Alpine til Juli.... Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thenicegirl 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 Keder os nok lidt, ja :) BS: Ved sgu da godt, at sorry ikke staves sry, det er jo bare en kurant forkortelse - ligesom btw for by the way. Og dannemare: Ved ikke, om du har ret, men højst sandsynligt :) Adverbier er min faldgrube, det erkender jeg gerne. Men maraton staves stadig uden h ;) - Lise. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 Keder os nok lidt, ja :) Adverbier er min faldgrube, det erkender jeg gerne. Men maraton staves stadig uden h ;) - Lise. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thenicegirl 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2009 :D Tak for det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites