Jump to content
Juff

New Focus RS on 5th Gear

Recommended Posts

Den skulle eftersigende ha frygteligt svært ved at tøjle de hk med kun forhjulstræk...
Ja lidt...... Men det forsvinder vel jo længere man kommer op i fart :D Men den havde 4 wd engang så vidt jeg ved.. Men god kritik får den ihvertfald, den nye front er der nok delte meninger om :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

preparing for lap record attempt... "Obviously, the intention is to snatch the hot hatch lap record from the Renault Mégane R26.R, which stands at 8 minutes 17 seconds. Although the weather was good, the track temperature just won’t have been high enough to beat the Mégane’s time, especially as that car comes with sticky Toyo track-biased tyres. Expect the boys from the Blue Oval to be back at the next industry pool session, which begins on March 31st, to get that all-important record time in." http://www.imotormag.co.uk/news/223453/ford_focus_rs_hits_the_nrburgring_preparing_for_lap_record_attempt.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ja de er da meget fine alle de biler i nævner, meeeen Subaru Impreza WRX og Mitsubitsi Evo er nu stadig de førende i denne kategori, ....og så ER der lige den yderst nævneværdige fordel, i forhold til Forden, at de begge er 4WD :th2:, og har man haft det skal vil aldrig have en 2WD igen :thumbdown subaru-impreza-wrx-sti-rb320-794785.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tjaaa... de er begge super nice' date=' men når jeg lige tæller på fingrene, så er de altså også en pæn del dyere... +50% i hurtig hovedregning...[/quote']Husk på, at herinde er penge ikke et problem! Så hvorfor købe det billigste!? :rolleyes::rolleye::sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ahh... undskyld' date=' min fejl :rolleye:[/quote']Ja - sådan tænkte jeg også, cirka. Gud hjælpe én, hvis man finder en billigere model tilfredsstillende, på trods af at Fifth Gear og TopGear-tests mener det er en bøtte skruer kørt af en hane. *uha-uha*...:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg formoder' date=' du mener en WRX STI og ikke en "alm." WRX. :confused:[/quote'] Ikke nødvendigvis, en WRX STI er naturligvis at foretrække men min, LarsK og Mortimers alm. WRX'ere sparker nu også pæn meget røv. Jeg nævnte med vilje ikke WRX STI da den jo er en heeelt anden prisklasse end Ford Focus'en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ikke nødvendigvis' date=' en WRX STI er naturligvis at foretrække men min, LarsK og Mortimers alm. WRX'ere sparker nu også pæn meget røv.[/quote'] Spørg lige LarsK om ikke også en Corsa OPC sparker pænt meget røv så. ;) Og det bare til sølle 215.000. :th2: Selv på en bane er micro OPC'en ikke helt ueffen. :) (video her). Æh, dette gælder jo altså for Evo'en ligeså. :confused: En alm. WRX er ikke at sammenligne med en Evo X (hverken prisleje eller performance). En STI koster fra 470k. En EVO X koster mellem 416k til 480k afhængig af specs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
.... Æh, dette gælder jo altså for Evo'en ligeså. :confused: En alm. WRX er ikke at sammenligne med en Evo X (hverken prisleje eller performance).
Du har fuldstændigt ret i, at det naturligvis er Evo (ver. I-X) og WRX Sti (ver. 1992-2009) man skal sammenligne hvis man skal sammenligne.
:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi snakkede med en gut på ringen sidste sommer. Han har levet af at testkøre biler for fabrikkerne dernede. Vi spurgte ha så hvad han helst ville rundt på ringen i. Focus sagde han....... Jeg var ved at tabe både næse og mund!! Focus........ Det var sgu nok ikke lige mit nr1 pick hvis jeg fik frit valg, men ikke desto mindre var det det han sagde.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Vi snakkede med en gut på ringen sidste sommer. Han har levet af at testkøre biler for fabrikkerne dernede. Vi spurgte ha så hvad han helst ville rundt på ringen i. Focus sagde han....... Jeg var ved at tabe både næse og mund!! Focus........ Det var sgu nok ikke lige mit nr1 pick hvis jeg fik frit valg, men ikke desto mindre var det det han sagde.....
Han havde sikkert ikke frit valg, men blot et begrænset udvalg... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han havde testet for Ferrari, Porsche og Lamborghini, samt Ford, bmw og Opel. Så jo..... Han havde adgang/haft adgang til de fleste rigtigt potente biler. Han kunne ikke li' Porschen, for det var bare en potent bobble med helt forkert vægt distribution..... Og de kæmper en brav kamp for at ophæve en basal dårlig konstruktion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Han havde testet for Ferrari, Porsche og Lamborghini, samt Ford, bmw og Opel. Så jo..... Han havde adgang/haft adgang til de fleste rigtigt potente biler. Han kunne ikke li' Porschen, for det var bare en potent bobble med helt forkert vægt distribution..... Og de kæmper en brav kamp for at ophæve en basal dårlig konstruktion.
Mogens, det er helt korrekt! Jeg stod ved siden af Brian da han sagde det, vi stod og snakkede nede i en racerbutik i Breitscheid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites