Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Den skulle eftersigende ha frygteligt svært ved at tøjle de hk med kun forhjulstræk... Ja lidt...... Men det forsvinder vel jo længere man kommer op i fart :D Men den havde 4 wd engang så vidt jeg ved.. Men god kritik får den ihvertfald, den nye front er der nok delte meninger om Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Det tror jeg nok du skal regne med....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Er jeg den eneste der tænker "T. Hansen", når man læser denne tråd her? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Er jeg den eneste der tænker "T. Hansen"' date=' når man læser denne tråd her? [/quote'] umiddelbart, det er jo biler på yderst højt niveau.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 preparing for lap record attempt... "Obviously, the intention is to snatch the hot hatch lap record from the Renault Mégane R26.R, which stands at 8 minutes 17 seconds. Although the weather was good, the track temperature just won’t have been high enough to beat the Mégane’s time, especially as that car comes with sticky Toyo track-biased tyres. Expect the boys from the Blue Oval to be back at the next industry pool session, which begins on March 31st, to get that all-important record time in." http://www.imotormag.co.uk/news/223453/ford_focus_rs_hits_the_nrburgring_preparing_for_lap_record_attempt.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Ja ja de er da meget fine alle de biler i nævner, meeeen Subaru Impreza WRX og Mitsubitsi Evo er nu stadig de førende i denne kategori, ....og så ER der lige den yderst nævneværdige fordel, i forhold til Forden, at de begge er 4WD :th2:, og har man haft det skal vil aldrig have en 2WD igen :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Det er nemli rigtigt.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nysted 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Tjaaa... de er begge super nice, men når jeg lige tæller på fingrene, så er de altså også en pæn del dyere... +50% i hurtig hovedregning... Men jeg er også meget ening i 4DW FTW. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Tjaaa... de er begge super nice' date=' men når jeg lige tæller på fingrene, så er de altså også en pæn del dyere... +50% i hurtig hovedregning...[/quote']Husk på, at herinde er penge ikke et problem! Så hvorfor købe det billigste!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nysted 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Husk på' date=' at herinde er penge ikke et problem! Så hvorfor købe det billigste!? [/quote'] Ahh... undskyld, min fejl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Ahh... undskyld' date=' min fejl [/quote']Ja - sådan tænkte jeg også, cirka. Gud hjælpe én, hvis man finder en billigere model tilfredsstillende, på trods af at Fifth Gear og TopGear-tests mener det er en bøtte skruer kørt af en hane. *uha-uha*... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Ja ja de er da meget fine alle de biler i nævner' date=' meeeen Subaru Impreza WRX[/quote'] Jeg formoder, du mener en WRX STI og ikke en "alm." WRX. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Så vil jeg nu hellere ha en Audi TT RS :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Ja Peter.....Den er jeg helt med på! Endelig er den kommet i en udgave der har rigig godt potentiale! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Ja Peter.....Den er jeg helt med på! Endelig er den kommet i en udgave der har rigig godt potentiale! Der er så meget overskud i den motor så den kan ikke andet ind at blive et hit-....;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Der er så meget overskud i den motor så den kan ikke andet ind at blive et hit-....;) Hvilket prisleje forventes den at lande i? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Nej jeg vil tro den kommer over 400 med chip. Kan man bestille sådan en fra fabrikken uden noget som helst i kabinen??? Altså bare et rat?? Ved du det?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Jeg formoder' date=' du mener en WRX STI og ikke en "alm." WRX. [/quote'] Ikke nødvendigvis, en WRX STI er naturligvis at foretrække men min, LarsK og Mortimers alm. WRX'ere sparker nu også pæn meget røv. Jeg nævnte med vilje ikke WRX STI da den jo er en heeelt anden prisklasse end Ford Focus'en. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 Ikke nødvendigvis' date=' en WRX STI er naturligvis at foretrække men min, LarsK og Mortimers alm. WRX'ere sparker nu også pæn meget røv.[/quote'] Spørg lige LarsK om ikke også en Corsa OPC sparker pænt meget røv så. ;) Og det bare til sølle 215.000. :th2: Selv på en bane er micro OPC'en ikke helt ueffen. :) (video her). Æh, dette gælder jo altså for Evo'en ligeså. En alm. WRX er ikke at sammenligne med en Evo X (hverken prisleje eller performance). En STI koster fra 470k. En EVO X koster mellem 416k til 480k afhængig af specs. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2009 .... Æh, dette gælder jo altså for Evo'en ligeså. En alm. WRX er ikke at sammenligne med en Evo X (hverken prisleje eller performance). Du har fuldstændigt ret i, at det naturligvis er Evo (ver. I-X) og WRX Sti (ver. 1992-2009) man skal sammenligne hvis man skal sammenligne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2009 Wow, der er dags dato allerede solgt 32 stk RS'ere i Sverige (til levering i aug/sept). Det er lige knapt halvdelen af det samlede antal RS'ere, der er afsat til SE totalt set (nemlig sølle 70 stk). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2009 Vi snakkede med en gut på ringen sidste sommer. Han har levet af at testkøre biler for fabrikkerne dernede. Vi spurgte ha så hvad han helst ville rundt på ringen i. Focus sagde han....... Jeg var ved at tabe både næse og mund!! Focus........ Det var sgu nok ikke lige mit nr1 pick hvis jeg fik frit valg, men ikke desto mindre var det det han sagde..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret March 31, 2009 Vi snakkede med en gut på ringen sidste sommer. Han har levet af at testkøre biler for fabrikkerne dernede. Vi spurgte ha så hvad han helst ville rundt på ringen i. Focus sagde han....... Jeg var ved at tabe både næse og mund!! Focus........ Det var sgu nok ikke lige mit nr1 pick hvis jeg fik frit valg, men ikke desto mindre var det det han sagde..... Han havde sikkert ikke frit valg, men blot et begrænset udvalg... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2009 Han havde testet for Ferrari, Porsche og Lamborghini, samt Ford, bmw og Opel. Så jo..... Han havde adgang/haft adgang til de fleste rigtigt potente biler. Han kunne ikke li' Porschen, for det var bare en potent bobble med helt forkert vægt distribution..... Og de kæmper en brav kamp for at ophæve en basal dårlig konstruktion. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
niw 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2009 Han havde testet for Ferrari, Porsche og Lamborghini, samt Ford, bmw og Opel. Så jo..... Han havde adgang/haft adgang til de fleste rigtigt potente biler. Han kunne ikke li' Porschen, for det var bare en potent bobble med helt forkert vægt distribution..... Og de kæmper en brav kamp for at ophæve en basal dårlig konstruktion. Mogens, det er helt korrekt! Jeg stod ved siden af Brian da han sagde det, vi stod og snakkede nede i en racerbutik i Breitscheid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites