Don A 10 Anmeld indhold Skrevet February 18, 2009 Ja det er nu en mulighed. og det så sker ved man jo så ikke.. Personlig syntes jeg det ville være synd.. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4447368.ab http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4444389.ab Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2009 Personlig vil jeg ikke savne dem. Mage til røvsyge biler skal man da lede længe efter! DØ!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2009 Jeg syntes sgu det er nogen oki flotte biler de har lavet ( vel om mærke de sidste modeller- ikke de gamle :) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
drez27 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2009 ja det er en trist historie, men hva pokker nu bli´r det bare billigere herover sverige... FEDT JJUUUHHHUUU:lol: Jeg syntes sgu det er nogen oki flotte biler de har lavet ( vel om mærke de sidste modeller- ikke de gamle :) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2009 ja det er en trist historie' date=' men hva pokker nu bli´r det bare billigere herover sverige... FEDT JJUUUHHHUUU:lol:[/quote'] Hvad bliver billigere?? en Saab?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2009 Hvad bliver billigere?? en Saab?? kunne jeg også godt tænke mig at vide :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Kan Saab ikke stå selv, så må de falde..... Er det ikke et bæredygtigt koncept, så må de bukke under..... Det skal skatteyderne ikke betale for... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Kan Saab ikke stå selv, så må de falde..... Er det ikke et bæredygtigt koncept, så må de bukke under..... Det skal skatteyderne ikke betale for... Enig. Håber dog ikke Opel skal lide samme skæbne, nu hvor jeg netop har købt min Corsa OPC, for man er vel på herrens mark i forbindelse med garantireparationer osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Det har du helt ret i !! Derfor er der andet i et bilkøb lige nu, end prisen alene. Alt hvad der hedder GM og relaterede mærker vil nok bukke under, men mindre de bliver købt af staten..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Kan Saab ikke stå selv, så må de falde..... Er det ikke et bæredygtigt koncept, så må de bukke under..... Det skal skatteyderne ikke betale for... Hørt. Hvorfor skal regeringen og skatteyderner drages ind i en underskuds forretning. Saab kommer ALDRIG til at tjene penge. Som en alm. bilproducent kræves der mere end 2 modeller for at kunne overleve. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Saab er topmålet af kedeligt forudsigeligt design..... Det er helt vildt!! Om så en Saab bliver 20 år gammel, kan man uden at blinke se det er en Saab.... Så lidt er der sket på 20 år..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Saab er topmålet af kedeligt forudsigeligt design..... Det er helt vildt!! Om så en Saab bliver 20 år gammel, kan man uden at blinke se det er en Saab.... Så lidt er der sket på 20 år.....En SAAB fra 1989 er ved at ruste væk. En SAAB fra 2009 tyve år ud i fremtiden, burde bestemt ikke have dette problem. Så lidt er der da sket. :th2: Desuden synes jeg bestemt ikke deres 9.3 AERO kan sammenlignes med 9000CS o.l. fra 1989. Faktisk, så synes jeg de nyere SAAB'er har deres helt egen karma. Noget som mange andre store bilmærker stadig ser langt efter, selvom de sælger en masse biler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 personligt syntes jeg at de nye saab'er ser bedre ud en audi-- Men det er jo smag og behag. Og de sage i tv at garentien ikke forsvant? ved jeg så ikke hvordan det gøres så den ikke forsvinder. Og at man stædigvæk ville lave reservedele til dem.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Ja den nye singleframe på en Audi, ser kun godt ud på en Audi A8..... Resten er bare noget juks at se på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Ja den nye singleframe på en Audi, ser kun godt ud på en Audi A8..... Resten er bare noget juks at se på A'hva??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Ser forfærdeligt ud..... Bliver aldrig ejer af den nye A6'er. Om den så har 1000hk....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
drez27 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 kunne jeg også godt tænke mig at vide :) måske den svenske dollar!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Ser forfærdeligt ud..... Bliver aldrig ejer af den nye A6'er. Om den så har 1000hk....:D Sure rønnebær, hva?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 måske den svenske dollar!? Hvad har den med Saab at gøre?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Nej da..... Nu er jeg bare begyndt at sætte meget pris på gode køreegenskaber og så lav vægt som muligt..... Har meget svært ved at acceptere at jeg kan køre fra den nye RS6'er i min egen. Men det er nok fordi den har taget ca 300kg på siden sidst.....:( Det er ganske enkelt sindssygt at en A6'er vejer det samme som den helt gamle S-klasse gjorde....En bil vi skældte og smældte på fordi den var så stor og tung. Med alle de eksotiske materialer vi har idag, så burde en RS6'er ikke veje en dag over 1500kg. Men hvad nytter det, når de fine forsæder vejer over 50 kg stykket.....Sure rønnebær' date=' hva?? [/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Er det nu enden? Jeg tror Saab har et par es i ærmet endnu. http://ing.dk/artikel/96381-saabs-rekonstruktion-indledes-i-morgen Selv synes jeg at de gamle 900'er og de nyere 9-3'ere har masser af charme. 9000 og 9-5 er mere blød hats biler (med masser af krafter), men de er stadig dejlige :) Og hvis Saab går ned med Volvo i hælene, så går bilmarkedet da i retning af det danske og norske, dvs. dyrere biler og højere afgifter. Svenskerne kaster rigeligt med penge efter eksportvarer som det er (jvf. svensken selv). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Hvorfor??? Det er da ikke Volvos skyld at afgifterne er lave i Sverige??? Og lad falde, hvad der ikke kan stå.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Ja lad falde hvad ikke kan stå, i Danmark viste det sig at da B&W lukkede så opstod der alligevel nyere og mere bæredygtigt virksomheder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Lige præcis!! Mennesket er kendt for sin tilpasningsevne....Minder lidt om rotters....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Hvorfor??? Det er da ikke Volvos skyld at afgifterne er lave i Sverige??? Og lad falde, hvad der ikke kan stå.....:D Lad falde hvad der ikke kan stå er fint nok, og det skal da også gælde for Saab. Personligt tror jeg ikke at brand'et får lov til at dø. Det er bare et spørgsmål om hvordan det overlever. Men hvis det er holdningen så skal alt også falde: banker, nationale økonomier, folks købekraft, kort sagt Darwinistisk udvælgelse inden for økonomien. Saab bør ikke reddes af den svenske stat, men jeg tror at det er i den svenske befolknings interesse at de ikke mister yderligere i deres bil industri. Hvis Saab ryger er der Volvo tilbage, og de skulle heller ikke klare sig for godt. Og det er netop den svenske bil industri som sikrer lave priser. Hvis bilerne bliver produceret i landet, så bliver svenske kroner brugt på jobs i Sverige, og ikke på bilfabrikker i Tyskland. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites