Jump to content
MC Manden

Isaberg 21.-22. februar

Recommended Posts

Så skal du være hurtig :) det er først ledigt igen i uge 13 :th2: Du giver mig bare et kald, hvis det bliver aktuelt
Det skal jeg gøre... Men, mine kammerater i DK kan ikke før næste weekend, såh deeee.... Men, hvis der er andre herfra som er klar, så er jeg med på en weekend deroppe, og jeg er sikker på at Michael gi'r sunddebat-rabet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det skal jeg gøre... Men, mine kammerater i DK kan ikke før næste weekend, såh deeee.... Men, hvis der er andre herfra som er klar, så er jeg med på en weekend deroppe, og jeg er sikker på at Michael gi'r sunddebat-rabet :D
I får den til 2000,- (500,- i rabat) så hvis i bliver 8 personer, så skal i kun af med 250,- pr. mand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det helt ad H til, at stå deroppe i et par plusgrader? Havde tænkt mig at tage derop torsdag eller fredag nemlig. Har lidt udstyr der lige skal testes inden jeg skal op i de norske alper. Jimmy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det helt ad H til, at stå deroppe i et par plusgrader? Havde tænkt mig at tage derop torsdag eller fredag nemlig. Har lidt udstyr der lige skal testes inden jeg skal op i de norske alper. Jimmy
Altså, det kommer jo nok an på hvor mange dage det har været plusgrader :D Det er primært kunstsne der ligger deroppe og den er lidt slush-agtig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites