MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet February 18, 2009 Hvem vil med på Isaberg i weekend ? Enten lørdag eller søndag....eller måske begge dage ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2009 Stiller du bus til rådighed eller foregår det på din 2-hjulede :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2009 Stiller du bus til rådighed eller foregår det på din 2-hjulede :) Jeg har en stor st.car så mon ikke vi kan være 3stk ? Jeg har ingen tag-rails, så jeg regner med at lægge det ene bagsæde, .... så er der plads til skiene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2009 Jeg har en stor st.car så mon ikke vi kan være 3stk ? Jeg har ingen tag-rails' date=' så jeg regner med at lægge det ene bagsæde, .... så er der plads til skiene[/quote'] Hvilke ski? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2009 Hvem vil med på Isaberg i weekend ? Enten lørdag eller søndag....eller måske begge dage ? Hvis i skal bruge en eller to overnatninger, so er mit sommerhus ikke booket denne weekend Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2009 Hvis i skal bruge en eller to overnatninger' date=' so er mit sommerhus ikke booket denne weekend Michael... Nu skal du ikke afsætte huset... Jeg er lige ved at finde ud af det med nogle kompisar i DK :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2009 Hvilke ski? ;) Dine :D .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2009 Michael... Nu skal du ikke afsætte huset... Jeg er lige ved at finde ud af det med nogle kompisar i DK :D Så skal du være hurtig :) det er først ledigt igen i uge 13 :th2: Du giver mig bare et kald, hvis det bliver aktuelt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2009 Så skal du være hurtig :) det er først ledigt igen i uge 13 :th2: Du giver mig bare et kald, hvis det bliver aktuelt Det skal jeg gøre... Men, mine kammerater i DK kan ikke før næste weekend, såh deeee.... Men, hvis der er andre herfra som er klar, så er jeg med på en weekend deroppe, og jeg er sikker på at Michael gi'r sunddebat-rabet :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2009 Det skal jeg gøre... Men, mine kammerater i DK kan ikke før næste weekend, såh deeee.... Men, hvis der er andre herfra som er klar, så er jeg med på en weekend deroppe, og jeg er sikker på at Michael gi'r sunddebat-rabet :D I får den til 2000,- (500,- i rabat) så hvis i bliver 8 personer, så skal i kun af med 250,- pr. mand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2009 Nogen der tager afsted? Jeg kunne godt være frisk på en en-dags tur... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2009 Slet ingen - jeg er klar på en tur i morgen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2009 Nogen der tager afsted? Jeg kunne godt være frisk på en en-dags tur... Der er 2 stk der er taget derop idag. Sidste melding var skyet men klart og -4. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2009 Ok. Nogen der kunne være frisk på en tur derop i morgen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2009 Moerke og jeg havde en fin derop. Men, totalt proppet med danskere og lange køer. Dog må det siges at deres 2 stolelifte fungere rigtig godt... Sneen var ok, med lidt tendens til sjap....... selvom der var 3-4 minus grader ? ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2009 Ser ud til I kom afsted den rigtige dag. Jeg har droppet turen derop i dag - der er +3 grader iflg. isaberg.com - så sneen holder nok ikk længe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2009 Er det helt ad H til, at stå deroppe i et par plusgrader? Havde tænkt mig at tage derop torsdag eller fredag nemlig. Har lidt udstyr der lige skal testes inden jeg skal op i de norske alper. Jimmy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2009 Er det helt ad H til, at stå deroppe i et par plusgrader? Havde tænkt mig at tage derop torsdag eller fredag nemlig. Har lidt udstyr der lige skal testes inden jeg skal op i de norske alper. Jimmy Altså, det kommer jo nok an på hvor mange dage det har været plusgrader :D Det er primært kunstsne der ligger deroppe og den er lidt slush-agtig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites