Jump to content
michael k

noise

Recommended Posts

Ja han kan et trick eller 2 ham Kim (DJ Noize) fra Lille Skensved! :-) Han fik i 2006 Kim Schumachers DeeJay-Pris (ærespris) ved Danish DeeJay Awards (www.ddja.dk).
jeg syntes sku mere om Knud, han er ikke så arrogant.. han er pisse flink og tror os at han vil kunne battle noize ud nu.... ja undskyld, det er ikke for at være i mod....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeg syntes sku mere om Knud' date=' han er ikke så arrogant.. han er pisse flink og tror os at han vil kunne battle noize ud nu.... ja undskyld, det er ikke for at være i mod....[/quote'] Hvis du med det mener at Noize er arrogant er du heeeelt galt på den - genert, stille og ydmyg er ikke det samme som at være arrogant - tror du blander de ting op! Tror jeg ikke du skal regne med selvom Knud da er skarp! :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du med det mener at Noize er arrogant er du heeeelt galt på den - genert, stille og ydmyg er ikke det samme som at være arrogant - tror du blander de ting op! Tror jeg ikke du skal regne med selvom Knud da er skarp! :-)
ja har heller aldrig oplevet ham arrogant... han er bare käk når han lammetäver folk til diverse mesterskaber men hvem ville ikke väre det når man er overlegen ... surt dj kentaro ik er hiphop dj han ville kunne gi noize kamp til stregen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du med det mener at Noize er arrogant er du heeeelt galt på den - genert, stille og ydmyg er ikke det samme som at være arrogant - tror du blander de ting op! Tror jeg ikke du skal regne med selvom Knud da er skarp! :-)
har mødt ham et par gange, men han virker sku for smart .. men ingen tvivl at han er dygtig dj.... men hælder sku mere til knud, men det har nok os noget med at han kommer nede i klubben engang imellem.. så for vi sku altid en griner sammen... det er nok derfor jeg hælder mere til knud... har da os været en del gange på hip hop kontoret, hvor han både gi´r øl og hele svineriet... så derfor.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites