Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Nææææ, det synes jeg nu heller ikke.....Men det mente Gio altså..... Så lad være med at poste billeder af folk UDEN den ene strømpe på. Kan være et problem.....:DJa - du er udenfor pædagogisk rækkevidde, Brian. Og hvis dine trunter tager strømper på sådan, så ville jeg søge øjenlæge. Nettet bugner af bare plastic-bryster - bare ikke på sunddebatten. Og sådan skal det også være. Fatter ikke du gider blive ved. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Tak for det Gio..... Elsker når du sviner mig til konstant......:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Tak for det Gio..... Elsker når du sviner mig til konstant......:)Det gør jeg nu heller ikke - men du vælger jo kun at sætte det op sådan. Og det er jo en usandhed af rang, at jeg sviner dig i hvert eneste indlæg du præsterer herinde. Men når du, igen, går over stregen - så reagerer jeg. Find dig i det - for det bliver ikke anderledes. Det er bl.a. derfor jeg er her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Ja - du er udenfor pædagogisk rækkevidde, Brian. Og hvis dine trunter tager strømper på sådan, så ville jeg søge øjenlæge. Nettet bugner af bare plastic-bryster - bare ikke på sunddebatten. Og sådan skal det også være. Fatter ikke du gider blive ved. Kan man ikke bare nøjes med det indlæg fra Juff for at se om ens øjne fejler noget ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Og du siger du ikke sviner mig til.... 2 klokkeklare eksempler i qoute'n..... For det første påstår du jeg er uden for pædagogisk rækkevidde.....Hvilke kompetencer og med hvilket kendsskab kan du påstå dét?? Og så siger du mine øjne fejler noget...... Sjovt nok pointerer du slet ikke mit syn, når vi diskuterer fart. Det var vel nok noget af det første jeg ville nævne, såfremt du rent faktisk anede noget om det du siger..... Hvor gi'r en moderator sig selv en advarsel for at snakke skidt om andre på debatten??? Ja - du er udenfor pædagogisk rækkevidde, Brian. Og hvis dine trunter tager strømper på sådan, så ville jeg søge øjenlæge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 For det første påstår du jeg er uden for pædagogisk rækkevidde.....Hvilke kompetencer og med hvilket kendsskab kan du påstå dét??Min årelange erfaring med dig og dine fem-syv forskellige navne over tid herinde' date=' samt en ganske anderledes Brian jeg har mødt IRL.Og så siger du mine øjne fejler noget...... Sjovt nok pointerer du slet ikke mit syn, når vi diskuterer fart. Det var vel nok noget af det første jeg ville nævne, såfremt du rent faktisk anede noget om det du siger.....Så lad være med at poste billeder af folk UDEN den ene strømpe på. Kan være et problem.....:DHvis du lige tager et kig på de billeder du postede, så tror jeg godt du kan se det ikke var (manglende) strømper der var tale om. Heraf min reference til dit, tilsyneladende, fejlene syn, siden du selv bringer strømper ind i tråden, som værende årsag til min moderation. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Sidstnævnte var jeg så ikke klar over - og det udløser hermed en undskyldning for kommentaren :) Gu er jeg da ej ordblid, så havde du nok set det noget før :) Men jeg håber du fik det dårligt over at moppe mig!! :P Til gengæld er mine multitasking skills ikke altid på toppen, så hvis hovedet tænker på en ting og jeg skal skrive noget andet, så går det ofte galt :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Gu er jeg da ej ordblid' date=' så havde du nok set det noget før :) Men jeg håber du fik det dårligt over at [b']moppe mig!! :P Til gengæld er mine multitasking skills ikke altid på toppen, så hvis hovedet tænker på en ting og jeg skal skrive noget andet, så går det ofte galt :P Så du tænker på at lejligheden trænger til at blive gjort rent? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Så du tænker på at lejligheden trænger til at blive gjort rent? ;) Nej, de ting jeg tænker på med en moppe har ingenting med rengøring at gøre :P :P :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Nej' date=' de ting jeg tænker på med en moppe har ingenting med rengøring at gøre :P :P :P[/quote'] en grim hund så? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Nej' date=' de ting jeg tænker på med en moppe har ingenting med rengøring at gøre :P :P :P[/quote'] Jeg er også tabt her... En måtte kunne jeg godt følge din tankegang med - men en moppe... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites