credde 0 Anmeld indhold Skrevet February 17, 2009 Helt tilfældigt faldt jeg over en artikel i Sydsvenskan omkring den nye Saluhallen på Lilla Torg. Til min store glæde læste jeg, at T.G.I. Fridays åbner en restaurant i det nye Saluhallen, sandsynligvis bliver åbningen i sensommeren eller efteråret. http://sydsvenskan.se/malmo/article401286/Nya-lyxiga-Saluhallen-tar-form.html?listAllComments=true Nice :th2: (Jeg ville egentlig have postet i tråden "Hvad mangler der i Malmö?" - http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14306 - men den var lukket, derfor et nyt emne). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2009 Weeh.. et nyt sted at få junkfood.. :( Prøvede det i Sharm og NY, ingen af stederne synes jeg det er pengene værd (ok, det var rimeligt billigt i Sharm :) ). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2009 (Jeg ville egentlig have postet i tråden "Hvad mangler der i Malmö?" - http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14306 - men den var lukket' date= derfor et nyt emne).Den er så åben igen. Tilsyneladende er det Goldman der mener at alle hans tråde skulle lukkes. Og det har han så gjort! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2009 Hvad er T.G.I. Fridays? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2009 Hvad er T.G.I. Fridays? Google?? ;) http://www.tgifridays.com/home/welcome.aspx Men tænk på en amerikansk version af Jensens Bøfhus, så kommer du tæt på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2009 Google?? ;) http://www.tgifridays.com/home/welcome.aspx Men tænk på en amerikansk version af Jensens Bøfhus, så kommer du tæt på. Ja, jeg kender godt Google..! Jeg burde måske bare ha' formuleret mit spørgsmål anderledes - men du svarede da fint på det alligevel Tak! :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2009 Arh... at kalde det junk food er nok lige at presse den lidt. Jensens Bøfhus er er nok en bedre betegnelse. Er man til Spareribs i Jack Daniels marinade-snask og store fritter så er det lige stedet. Det er faktisk helt OK IMO uden man skal tildele dem Michelin-stjerner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2009 Cool! Håber det næste bliver Taco Bell :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2009 Arh... at kalde det junk food er nok lige at presse den lidt. Jensens Bøfhus er er nok en bedre betegnelse. Er man til Spareribs i Jack Daniels marinade-snask og store fritter så er det lige stedet. Det er faktisk helt OK IMO uden man skal tildele dem Michelin-stjerner. Kvaliteten ligger måske lidt over McDonalds, men til gengæld får du også næsten indtaget mere energi end en gennemsnitlig dansk familie har brug for i et par dage.. Det og kvaliteten er hvad der får mig til at kalde det får junkfood. Jeg mindes vi regnede ud at hvis du spiste forret, hovedret og dessert kunne man komme over 10.000 kcal - og så er der deres baljer af sodavand oveni.. Jeg vil næsten tro Jensens er bedre kvalitet, men det vipper lidt (da jeg ikke har været der i mange år) og det siger jo ikke så lidt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2009 Har heller ikke frekventeret Jensens i årevis men har været på TGIs i London og Oslo inden for den nærmeste fortid og det er ikke så ringe endda. Man skal generelt ikke gå ud og spise - og slet ikke dessert - hvis man tæller kalorier. Cheers. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
drez27 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2009 Kvaliteten ligger måske lidt over McDonalds, men til gengæld får du også næsten indtaget mere energi end en gennemsnitlig dansk familie har brug for i et par dage.. Det og kvaliteten er hvad der får mig til at kalde det får junkfood. Jeg mindes vi regnede ud at hvis du spiste forret, hovedret og dessert kunne man komme over 10.000 kcal - og så er der deres baljer af sodavand oveni.. Jeg vil næsten tro Jensens er bedre kvalitet, men det vipper lidt (da jeg ikke har været der i mange år) og det siger jo ikke så lidt.. ja Rhode der er kun meget få ting her i livet der kan gøre mig glad... det ene er min store passion til mad.... og det andet er min træng til Andrés´s 400g bøf med hjemmelavede béarnaise med en solid god rødvin til..... helst en af dem der risler ned af ganen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2009 Man skal generelt ikke gå ud og spise - og slet ikke dessert - hvis man tæller kalorier. Cheers. Selvfølgelig.. brugte det bare mest for at forklare hvorfor jeg mener det er junkfood som jo er kendetegnet ved dårlig kvalitet og proppet med kalorier. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites