Jump to content
thenicegirl

DSB-forsinkelser på 25min+.

Recommended Posts

Og hvis strækningen fra Lund til Malmö C normalt tager 12 minutter uden stop ved de mellemliggende pågatågsstationer, så må det jo betyde, at det kommer til at tage 19 minutter fra Kastrup til Malmö C, hvor det i dag tager 22 minutter. Hele turen fra København H til Malmö burde så komme til at tage 32 minutter i stedet for 35 minutter (medmindre toget da skal holde og vente et par minutter i Malmö, ligesom det gør på København H), hvilket jo ikke er nogen stor forskel - men klart en forbedring for passagerer der skal videre nord for Malmö. Det er mig dog lidt en gåde, hvordan Skånetrafiken kan få 10 minutters drift klemt ind mellem Lund og København H, når den 2-sporede strækning mellem Malmö og Lund i forvejen er stærkt trafikeret, men det er jo ligeledes godt nyt for os, der bor nord for Malmö.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

i stedet for at optimere afgangsprocedurerne skulle de måske tage og optimere strømforholdene ude på broen? Folk sad åbenbart fast i buldermørke i et par timer Lørdag nat fordi et øresundstog stoppede lige på det sted, hvor der ikke er nogen strøm fordi det skifter fra dansk til svensk spænding. http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1289996/Oresundstag-star-still.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

( Pga forsinkelserne kan man tilmelde sig denne service , jeg selv har lige fra april og indtil nu , fået over kr 1200 fra dsb på mit mdr kort Kbh - Malmø C ..................) DSB Pendler Rejsetidsgaranti Er du pendler og rejser med fjerntog, regionaltog eller S-tog med et togkort, som gælder i mindst 30 dage, så gælder DSB Pendler Rejsetidsgaranti for dig. Det betyder, at du kan få kompensation, når vi ikke lever op til vores mål på din strækning. På disse sider finder du ansøgningsskema og regler for udbetaling af kompensation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bruges denne tråd ikke mere?? Nogen der ved hvor man kan finde forsinkelserne for DSB first nu hvor eod.dk ikke virker mere??
Jeg har backup af database og PHP. Bare et spørgsmål om at finde et sted at hoste det. Det er bare noget simpelt klytkodet PHP med en MySQL database backend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Siden skulle gerne være tilgængelig igen, for oversigt og manuelle tilføjelser. Scriptet der henter data fra DSB skal dog lige finjusteres, da den kløjs i noget garbage data fra DSBs statistikside (afgange uden tidspunkter, som ikke er gyldig data at føde til databasen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Forsinkelsessiden er blevet flyttet til en anden server i går, så DNS skal lige opdateres rundt omkring i verden, så nogen kan godt opleve at den ikke er tilgængelig endnu. http://eod.dk/f/ Har stadig ikke gidet at fixe scriptet der hiver ud fra DSBs statistik, men det ser ud til at virker nogenlunde. Men tager laaaaaaaang tid at hente data fra deres side. Tror det tog omkring en halv time da jeg lige prøvede. http://eod.dk/f/updDelays.php

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites