jolin 15 Anmeld indhold Skrevet February 16, 2009 Jeg får denne meddelelse inde på TastSelv når jeg prøver at indberette til Årsopgørelsen 2008. "Meddelelse: Du kan ikke foretage tidlig indberetning til årsopgørelsen." Kan I andre? Det skyldes måske at jeg (vi) er begrænset skattepligtig? /Jolin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Jeg får denne meddelelse inde på TastSelv når jeg prøver at indberette til Årsopgørelsen 2008. "Meddelelse: Du kan ikke foretage tidlig indberetning til årsopgørelsen." Kan I andre? Det skyldes måske at jeg (vi) er begrænset skattepligtig? /Jolin Du skal vente til d. 12 marts, så kan du :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Du skal vente til d. 12 marts' date=' så kan du :)[/quote'] Jo, men det er den TIDLIGE indberetning jeg godt kunne tænke mig. http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1800069&vId=0&newwindow=true "Fra den 2. februar kan borgerne indberette de indtægter og fradrag til årsopgørelsen for 2008, som SKAT ikke kender til. Herved kan årsopgørelsen have alle tal med fra start, når den kommer i marts, og da kan man så med det samme se, om 2008 byder på restskat eller penge tilbage. Borgerne kan i perioden 2. til og med 19. februar indberette tallene i TastSelv på Skat.dk, og dermed få dem med på den årsopgørelse, de får i marts." /Jolin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Jo, men det er den TIDLIGE indberetning jeg godt kunne tænke mig. http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1800069&vId=0&newwindow=true "Fra den 2. februar kan borgerne indberette de indtægter og fradrag til årsopgørelsen for 2008, som SKAT ikke kender til. Herved kan årsopgørelsen have alle tal med fra start, når den kommer i marts, og da kan man så med det samme se, om 2008 byder på restskat eller penge tilbage. Borgerne kan i perioden 2. til og med 19. februar indberette tallene i TastSelv på Skat.dk, og dermed få dem med på den årsopgørelse, de får i marts." /Jolin Ja, men der bliver ikke "åbnet" op for os herovre før d. 12 :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Ja' date=' men der bliver ikke "åbnet" op for os herovre før d. 12 :([/quote'] Ah ok. Det var det jeg ville have slået fast ;) Vi må vente. /Jolin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Det er den for os, vi har begge 2 udfyldt vores nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Jeg har også udfyldt min... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2009 Dem som har kunne lave en tidlig indberetning må være dem, der endnu ikke er flyttet til SkatØresund. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liverpool CHL 5X 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2009 Dem som har kunne lave en tidlig indberetning må være dem, der endnu ikke er flyttet til SkatØresund.[/quote Jeg kan stadig ikke se min årsopgørelse eller indbrette til d.d. jeg tror jeg ikke medlem af skat mere:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2009 kan man frit vælge om man vil være medlem af skat??? hmm jeg melder mig frivilligt med det samme... hheh.. tænk at slippe for at betale halv delen af sin løn. Jubbbiii.. jeg har lige idag indbrettet min, det går nok nogle arbejds dage før årsopgørelsen er klar og jeg regner stærk med en lille skatte smæk på et par kg eller to.. håber ikke men let´s se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2009 jeg kan slet ikke komme ind på min endnu :( Jeg får at vide, at den ikke er tilgänglig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2009 jeg kan slet ikke komme ind på min endnu :( Jeg får at vide, at den ikke er tilgänglig... Du skal også huske at indberette først, eller godkende de info som skat har fået (hvilket med 99% sikkerhed er utilstrækkelige) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2009 Du skal også huske at indberette først' date=' eller godkende de info som skat har fået (hvilket med 99% sikkerhed er utilstrækkelige)[/quote'] så er den klaret :) tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites