dannemare 21 Anmeld indhold Skrevet February 16, 2009 Bro lukket 16/2 retning mod Sverige. Ulykke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Satme snappy du er :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Satme snappy du er :D :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Fik også lige en sms, godt jeg er kommet hjem - synd for alle dem, der skal holde i kø. Gad vide, hvad der nu er sket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Satme skod, lige som man skulle til at kører:sick: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Satme skod' date=' lige som man skulle til at kører:sick:[/quote'] bedre at sidde et par timer mere på arbejdet end at sidde i kø :) Er det bare mig der ikke kan komme ind på bron.dk?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 kan se en masse blinkende lygter på vej ned af højbroen mod SE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Nogle der holder i køen der ude, jeg nåede lige at få sms´en inden jeg skulle køre de skriver forventet sluttid kl 18:51, kan det passe eller er det bare standard 2 timer efter uheldet Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 men nu er den helt tom broen, så det må være sket et godt stykke før højbroen, siden man ik kan se noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Nogle der holder i køen der ude, jeg nåede lige at få sms´en inden jeg skulle køre de skriver forventet sluttid kl 18:51, kan det passe eller er det bare standard 2 timer efter uheldet Mvh A Det samme her, skal vi tage ud og spille en gang pool et sted:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 He He Lydder meget fristende. Mvh A Det samme her' date=' skal vi tage ud og spille en gang pool et sted:D[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 He He Lydder meget fristende. Mvh A Hehe ja ikke. Men det skal nok passe, lige som vi når at finde et sted så åbner de lortet igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Det kunne være rart med et webcam på bron. Var der ikke det engang? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Det kunne være rart med et webcam på bron. Var der ikke det engang? Det er efter sigende i tunnellen, så vidt jeg kan forstå.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Forventet sluttid: 2009-02-16 18:00 men så går der sikkert 15 min efter der er åben igen så er der ny ulykke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 De har netop rykket forventet åbningstid frem til kl. 18. Gætter på at de 2 timer bare er standard procedure. For en gangs skyld skal bron ha ros for at deres SMS service fungerer. Ellers havde jeg siddet og pillet næse på motorvejen nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 17.50 - I kan godt gå ud og kickstarte Corollaen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Jeg syntes aldrig det fremgår om der også er lukket for togtrafik? Kunne være rart om de også informerede om dette. Jeg skriver dette, da sidst broen var lukket, der kørte togene igennem uden umiddelbare forsinkelser. Mens andre gange lukker de også for togtrafik. /Jolin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 jeg prøver at begi mig der ud af mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Jeg syntes aldrig det fremgår om der også er lukket for togtrafik? Kunne være rart om de også informerede om dette. Jeg skriver dette, da sidst broen var lukket, der kørte togene igennem uden umiddelbare forsinkelser. Mens andre gange lukker de også for togtrafik. /Jolin Jeg er lige kommet hjem med toget, landede på centralen 16.20, og der er kun mindre forsinkelser, som altid... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 nu kan vi se biler på vej ned af højbroen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Det var så ude på højbroen lige ved pylonerne det foregik :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Jeps...på højbroen, lige ved den første pylon. Der var SPEJL-glat, og det overraskede tilsyneladende nogen. Jeg kom forbi lige efter det var sket, og fik sms'en fem minutter efter. Desuden havde de allerede lukket tunnelrøret da jeg kom op fra DK-siden - og så kunne folk ellers få lov at vente en time. Jeg er glad for jeg skippede Netto i dag :p Selvom der var skiltet med "is-glat 1-11 km", så viste skiltene stadig 110km/t Det var der så nogle der valgte at følge....tosser! Nå..7-9-13 - bank-under-bordet. Det kunne let være mig selv der kom til at slingre rundt en dag derude. Der var ikke bare glat...men GLAT! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jerikras 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2009 Vi var lige blevet overhalet af den forulykkede...da uheldet skete Vi passerede de forulykkede umiddelbart efter uheldet var sket. Lige forinden havde bilen lavet nogle sindssyge overhalinger tiltrods for, at saltvognen kørte lige foran vedkommende. Men lige præcis uheldet så vi tilgengæld ikke, men det er nærliggende at tro, at hastighed og uhensigtsmæssig kørsel kan være årsagen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites