Jump to content
dannemare

Bro lukket 16/2 retning mod Sverige. Ulykke.

Recommended Posts

Nogle der holder i køen der ude, jeg nåede lige at få sms´en inden jeg skulle køre de skriver forventet sluttid kl 18:51, kan det passe eller er det bare standard 2 timer efter uheldet Mvh A
Det samme her, skal vi tage ud og spille en gang pool et sted:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Det kunne være rart med et webcam på bron. Var der ikke det engang?
Det er efter sigende i tunnellen, så vidt jeg kan forstå..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De har netop rykket forventet åbningstid frem til kl. 18. Gætter på at de 2 timer bare er standard procedure. For en gangs skyld skal bron ha ros for at deres SMS service fungerer. Ellers havde jeg siddet og pillet næse på motorvejen nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes aldrig det fremgår om der også er lukket for togtrafik? Kunne være rart om de også informerede om dette. Jeg skriver dette, da sidst broen var lukket, der kørte togene igennem uden umiddelbare forsinkelser. Mens andre gange lukker de også for togtrafik. /Jolin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg syntes aldrig det fremgår om der også er lukket for togtrafik? Kunne være rart om de også informerede om dette. Jeg skriver dette, da sidst broen var lukket, der kørte togene igennem uden umiddelbare forsinkelser. Mens andre gange lukker de også for togtrafik. /Jolin
Jeg er lige kommet hjem med toget, landede på centralen 16.20, og der er kun mindre forsinkelser, som altid...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps...på højbroen, lige ved den første pylon. Der var SPEJL-glat, og det overraskede tilsyneladende nogen. Jeg kom forbi lige efter det var sket, og fik sms'en fem minutter efter. Desuden havde de allerede lukket tunnelrøret da jeg kom op fra DK-siden - og så kunne folk ellers få lov at vente en time. Jeg er glad for jeg skippede Netto i dag :p Selvom der var skiltet med "is-glat 1-11 km", så viste skiltene stadig 110km/t :rolleye: Det var der så nogle der valgte at følge....tosser! Nå..7-9-13 - bank-under-bordet. Det kunne let være mig selv der kom til at slingre rundt en dag derude. Der var ikke bare glat...men GLAT! :surprise:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var lige blevet overhalet af den forulykkede...da uheldet skete Vi passerede de forulykkede umiddelbart efter uheldet var sket. Lige forinden havde bilen lavet nogle sindssyge overhalinger tiltrods for, at saltvognen kørte lige foran vedkommende. Men lige præcis uheldet så vi tilgengæld ikke, men det er nærliggende at tro, at hastighed og uhensigtsmæssig kørsel kan være årsagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites