Jump to content
Emmi

software fejl på bmw 335i og 535i

Recommended Posts

Hej venner, faldt lige over denne press release fra bmw, hvor de skriver at der har været problemer(styrebox software) med nogle modeller af 335i og 535i, hvis du er den af de "heldig" syns jeg du skulle læse videre.;) “In an effort to address specific noise concerns, BMW updated the turbocharged engine software on 335i/xi and 535i/xi models built from June 2006 through March 2008. The updated software causes a small amount of increased “turbocharger lag” under certain circumstances and, while not substantial, the lag may be perceptible to the most sensitive BMW drivers. X6, 135i, and 3 Series/5 Series vehicles from March 2008 production onward are not affected. Release of the new software to restore the original turbocharger response is planned for January 2009, and it will be available for vehicles produced from September 2007 through March 2008 when they are brought to an authorized BMW center for a repair which requires a programming update. Clients with vehicles produced from June 2006 through September 2007 may request installation of the January 2009 software update. Clients who get this update should understand that there is a possibility of slightly increased engine noise levels under certain circumstances.”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og jeg arbejder for falck og kan fortælle dig at det passer ihvertfald IKKE.... Mercedes går ligeså meget i stykker som de andre, hvis ikke mere med alt deres elektronik :p
INGEN biler er fejlfrie... Men vil hellere køre jorden rundt i en mercedes end bmw

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
INGEN biler er fejlfrie... Men vil hellere køre jorden rundt i en mercedes end bmw
Det er ellers noget af et princip... Kommer vel an på hvilken model det er :rolleyes: Du vil vel ikke hellere kører en gammel ucharmerende e190 skod taxi, sammenlignet med en end ny 320 d :) ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa.. Vi er helt enige om at der i pressemeddelsen står 3/5 serie.. Men jeg har aldrig nogensinde hørt om en 5 serie med den 3 liters biturbo-maskine. Har lige tjekket bmw.se og bmw.de og der er ikke nogen af de lande der sælger sådan en, og jeg ved danmark heller ikke gør. Nogen af jer der har hørt eller set en E60/61 i 535i???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa.. Vi er helt enige om at der i pressemeddelsen står 3/5 serie.. Men jeg har aldrig nogensinde hørt om en 5 serie med den 3 liters biturbo-maskine. Har lige tjekket bmw.se og bmw.de og der er ikke nogen af de lande der sælger sådan en, og jeg ved danmark heller ikke gør. Nogen af jer der har hørt eller set en E60/61 i 535i???
Yep: http://www.leftlanenews.com/bmw-5-series-sedan.html Tror dog det er en model som først er kommet i 2009-model programmet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sådan som jeg har forstået det så bliver 535 pt kun solgt i USA.. da folk er "ligeglad" med benzin priser :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lidt typisk BMW :) Kør stabilt, kør mercedes! Nej jeg arbejder ikke for mercedes!
Så har du glemt den periode hvor mercedes tilbage kaldte flere modeller pga fejl i deres bremse systemet. eller E-klassen hvor servo pludselig holdte op med at virke..;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sådan som jeg har forstået det så bliver 535 pt kun solgt i USA.. da folk er "ligeglad" med benzin priser :laugh:
Fair nok... Så forstår jeg det også bedre, for var helt sikker på jeg aldrig havde set sådan et skrummel nede i firmaet..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites