Jump to content
Nielsen

Parkeringsafgift - dansk indregistreret bil

Recommended Posts

Halløjsa Jeg var så uheldig at erhverve mig en parkeringsafgift i går aftes her i Malmö (min første i de 2 år jeg har boet her). Jeg tænkte at jeg ville prøve at vente på første rykker, da jeg kører i en firmaleaset bil på danske plader. Jeg har søgt efter erfaringer her på siden, men kan kun finde eksempler med svensk indregistreret biler. Kan jeg være heldig at bøden aldrig finder frem til mig eller kan jeg lige så godt betale den med det samme for at undgå evt. bøvl med rykkergebyr osv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men som udgangspunkt bør man vel betale sine bøder? :rolleyes:
Ikke hvis det er københavns kommune (efter min mening) Efter alle de svinske historier der har været på det sidste, hvor de opkræver bøder til alle mulige der ikke engang har været på Sjælland

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ikke hvis det er københavns kommune (efter min mening) Efter alle de svinske historier der har været på det sidste' date=' hvor de opkræver bøder til alle mulige der ikke engang har været på Sjælland[/quote'] Der skulle også lægges mærke til den smiley bagefter! Men er fuldstændig enig mht kbh kommune! De er da nogen svin af rang hvad det angår! Direkte pinligt!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke at de tjekker nationaliteten på bilerne når de smider om sig med bødeforlæg. oplevede noget lignenden for 3-4 år siden da jeg fik en rykker på en bøde udstedt i vejle ?????? og på fotodokumentationen kunne man se at det ikke var min Smart fortwo. Dette til trods tog det lidt tovtrækkeri at få det annuleret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror ikke at de tjekker nationaliteten på bilerne når de smider om sig med bødeforlæg. oplevede noget lignenden for 3-4 år siden da jeg fik en rykker på en bøde udstedt i vejle ?????? og på fotodokumentationen kunne man se at det ikke var min Smart fortwo. Dette til trods tog det lidt tovtrækkeri at få det annuleret.
Jeg har fået et par parkeringsbøder i københavn i svenske biler, og på den strimmel de udskriver, står nationalitet : S og så nummerpladen, med mellemrum melle 3 bokstaver og 3 tal. Så de er gearet til udenlandske biler. Hvor gode de så er til at inddrive dem uden for danmarks grænser ved jeg ikke, for jeg har bare skyndt mig at betale for ikke at ærgre mig for længe/meget over det :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har fået et par parkeringsbøder i københavn i svenske biler, og på den strimmel de udskriver, står nationalitet : S og så nummerpladen, med mellemrum melle 3 bokstaver og 3 tal. Så de er gearet til udenlandske biler. Hvor gode de så er til at inddrive dem uden for danmarks grænser ved jeg ikke, for jeg har bare skyndt mig at betale for ikke at ærgre mig for længe/meget over det :fight:
De er ganske fortrinlige til at inddrive dem - skal jeg hilse og sige :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites