Ravnie 10 Anmeld indhold Skrevet February 13, 2009 Ja hvor skal svenske nummerplader afmeldes og afleveres henne hvis man skal sælge sin svenske bil uden plader??.. Håber der nogle der kan hjælpe mig.. -Ravnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Ja hvor skal svenske nummerplader afmeldes og afleveres henne hvis man skal sælge sin svenske bil uden plader??.. Håber der nogle der kan hjælpe mig..Pladerne følger bilen hele dens svenske levetid, om den er i trafik eller ej. Kun hvis bilen eksporteres ud af landet, så skal pladerne retur. Hvortil?...no idea ..Vägverket, kanske? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ravnie 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Pladerne følger bilen hele dens svenske levetid' date=' om den er i trafik eller ej. Kun hvis bilen eksporteres ud af landet, så skal pladerne retur. Hvortil?...no idea ..Vägverket, kanske?[/quote'] Okay, ved du så hvor jeg kan afmelde pladerne? altså så man ikke skal betale forsikring osv på bilen?.. -Ravnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Som Gio skriver: Hvis bilen skal forlade Sverige for good, så piller du pladerne af den og sender dem ind til Vägverket sammen med det gule registreringsbevis. Pladerne skal du IKKE lade sidde på, hvis bilen skal ud af Sverige!!! Når bilen bliver indregistreret i et andet land, får du besked om det fra Vägverket. Hvis den ikke bliver registreret i et andet land, vedbliver du at stå som ejer og skal betale en årlig afgift for det på ... bombom... mener det er 140,- SEK eller noget i den stil... Hvis bilen stadig ikke er omregistreret i et andet land efter 3 år, tror Vägverket så endelig på dig, og du får lov til at slippe for at stå som ejer af bilen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Okay' date=' ved du så hvor jeg kan afmelde pladerne? altså så man ikke skal betale forsikring osv på bilen?..[/quote']http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordon/Av-och-pastallning/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Pladerne følger bilen hele dens svenske levetid' date=' om den er i trafik eller ej. Kun hvis bilen eksporteres ud af landet, så skal pladerne retur. Hvortil?...no idea ..Vägverket, kanske?[/quote'] vägvärket har intet med biler at göre mere:) de skal afleveres til polisen eller transportstyrelsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ravnie 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Jeg siger rigtig mange gange tak til jer som har hjulpet mig! :) -Ravnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites