ssd 10 Anmeld indhold Skrevet February 13, 2009 hvad hvis man har 150,000 tusind danske kroner?? kan man så få en luksus mercedes?? med læder sæder og det hele Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Det er det nemmeste i verden, se link - der får du top of the line luksus mercedes - S klassen: http://www.blocket.se/li?ca=23_11_s&th=1&sp=1&q=Mercedes+S+500&cg=1020&w=3&ps=&pe=&rs=19&re=&ms=&me=&gb=&fu= Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zabel 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Slap af det er billigt!!! Bmw 335I 365000 sek det er lige 200000 sek under nybilsprisen og den er kun gået 45000KM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Slap af det er billigt!!! Bmw 335I 365000 sek det er lige 200000 sek under nybilsprisen og den er kun gået 45000KM Er det din egen du forsøger at pushe med en slet skjult reklame? Men hvis ikke så kan jeg oplyse at der er masser, også billigere http://www.blocket.se/li?ca=23_11_s&th=1&sp=1&q=Bmw+335&cg=1020&w=3&ps=&pe=&rs=27&re=&ms=&me=&gb=&fu= Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zabel 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Er det din egen du forsøger at pushe med en slet skjult reklame? Men hvis ikke så kan jeg oplyse at der er masser, også billigere http://www.blocket.se/li?ca=23_11_s&th=1&sp=1&q=Bmw+335&cg=1020&w=3&ps=&pe=&rs=27&re=&ms=&me=&gb=&fu= Nix, jeg er glad for min vogn, men synes bare det er monster billigt når man tænker hvad jeg gav for min. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Nix' date=' jeg er glad for min vogn, men synes bare det er monster billigt når man tænker hvad jeg gav for min. [/quote']Manden søger en Mercedes, og på to indlæg handler tråden pludselig om BMW? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Manden søger en Mercedes, og lige pludselig ønsker Gio en metadebat? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 hvad hvis man har 150' date='000 tusind danske kroner?? kan man så få en luksus mercedes?? med læder sæder og det hele[/quote'] Det kan man helt sikkert. Men hvad definerer du som luksus? Hvilken årgang, hvilken motor osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Manden søger en Mercedes' date=' og lige pludselig ønsker Gio en metadebat?[/quote']Gio passer bare sit job, og prøver at holde småkagerne i den rette kagedåse. Det er aldrig sjovt at blive taget i at stå med pølserne i førnævnte dåse, vel!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Gio passer bare sit job' date=' og prøver at holde småkagerne i den rette kagedåse. Det er aldrig sjovt at blive taget i at stå med pølserne i førnævnte dåse, vel!? [/quote'] En pølse i en dåse... Bliver man en kende sjofel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Gio passer bare sit job' date=' og prøver at holde småkagerne i den rette kagedåse. Det er aldrig sjovt at blive taget i at stå med pølserne i førnævnte dåse, vel!? [/quote'] Seriøst, jeg føler mig på ingen måde ramt. Jeg fornemmer snarere at du ikke har en super dag, for i forhold til hvad der ellers sker i diverse tråde er dette da helt klart en misdemeanor. Og ja, jeg ved godt at nu drejer jeg tråden yderligere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 SeriJeg fornemmer snarere at du ikke har en super dagTværtimod' date=' så nyder jeg en helt fantastisk dag. Hvorfor du skulle kunne "fornemme" andet, skal jeg lade være usagt. Men måske [i']din dag ikke helt spiller?i forhold til hvad der ellers sker i diverse tråde er dette da helt klart en misdemeanor.Mange bække små - og hvis ikke jeg kan have lov at påpege en misére nu og da' date=' hvad skulle jeg så foretage mig som moderator? Og hvad du betegner som offtopic og jeg gør, kan der jo sikkert være en forskel på. Nu sprang det lige i øjnene med et brag i denne tråd, da der kun skulle to indlæg til, og vi var væk fra emnet OP ønskede info om. Ret skal være ret - det var Zabel der begyndte! *pege-pege* Hvis du har lyst til at rette op på andre trådes misdemeanors, så synes jeg du skulle skrive til Administrator, og bede om at få moderator-status. Så kan du få en fornemmelse af hvad en sådan opgave indebærer, af både situationsfornemmelse, fingeren-i-jorden og afvejning i de enkelte tilfælde. Min dag er, som nævnt, helt på plads. Jeg sidder og kigger ud på min snedækkede have i bragende solskin, med en friskbrygget kop dampende espresso i umiddelbar nærhed. Så din "fornemmelse" må være for noget andet, tilsyneladende. Er det så hårdt at få en løftet pegefinger af en moderator eller administrator? Vi gør jo bare vores job, når vi mener det er nødvendigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Jeps hvad hvis man har 150' date='000 tusind danske kroner?? kan man så få en luksus mercedes?? med læder sæder og det hele[/quote'] Det kan mansagtens vi har lige købt en, og det tog ikke længere end 3 dage at finde en :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Tværtimod' date=' så nyder jeg en helt fantastisk dag. Hvorfor du skulle kunne "fornemme" andet, skal jeg lade være usagt..[/quote'] ja det er fortsat mig en gåde hvordan diverse närtagende mennesker udfra en enkelt linie eller to straks kan konstatere at nu er man enten sur, fornärmet eller andet... selv hvis man skriver et bandeord eller 2 er det altså ikke ensbetydende med at man sidder og er indebrändt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Husk at lade dåsen blive og stå af i roskilde..... Gio passer bare sit job' date=' og prøver at holde småkagerne i den rette kagedåse. Det er aldrig sjovt at blive taget i at stå med pølserne i førnævnte dåse, vel!? [/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites