CpX 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2009 Så har jeg været i banken med udskriften fra Skatteverket. Blev afvist igen, med at bankens regler er de ikke laver nye ID-kort. Som der står på Skatteverkets hjemmeside "De utfärdar id-kort för sina kunder enligt sina respektive regelverk". Jeg har en ven som har fået lavet ID-kort i Nordea for 3 dage siden, og spurge så bank-gutten, om det virkelig var nødvendigt for mig at skifte til Nordea for at få et ID-kort. Han forklarede så, at Nordea følger deres respektive regler, og udarbejdet nye ID-kort. Jeg trak på skulderen, og sagde jeg så hellere må snakke med Nordea. Han spurgte straks efter mit svenske personnummer, og slog mig op i deres system, og uden at sige noget yderligere, begyndte han at finde blanketten frem til at få lavet et nyt ID-kort :) Betalte 400,- SEK og så kan det hentes om 4 uger.. Jubiiiii Vil dog sige.. Hvis man ikke står desperat og skal bruge et som mig, så er det nok bedst at vente til 1.juni. Jeg er ikke din ven Mr Pong!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MrPong 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2009 Jeg er ikke din ven Mr Pong!!! Nej ok.. men noget skulle jeg jo sige for at få det F***** ID-kort! Afleverer du min søster på lørdag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites