Chun 10 Anmeld indhold Skrevet February 11, 2009 Jeg en sony vaio. Min lille pige ar givet den en ordenligt kram, så skærmen er i stykker. når jeg tænder den viserden sort hvid som smadret vindue. Så har lånt en hp med touchscreen, hvor tastaturet ikke virker. Er der nogen herinde som kan anbefale en eller kender nogen som kan fixe mit problem, det kommer selvfølgelig an på prisen, hvis det kan betale sig at sende dem til rep. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2009 Jeg en sony vaio. Min lille pige ar givet den en ordenligt kram, så skærmen er i stykker. når jeg tænder den viserden sort hvid som smadret vindue. Så har lånt en hp med touchscreen, hvor tastaturet ikke virker. Er der nogen herinde som kan anbefale en eller kender nogen som kan fixe mit problem, det kommer selvfølgelig an på prisen, hvis det kan betale sig at sende dem til rep.Går ud fra det er din Sony du skal have lavet? Der skal nyt panel i - og mon ikke din forsikring dækker sådanne ting? Sidst en kammerat satte sig på min bærbare, dækkede hans almindelige forsikring fint skaden. Det er dyrt at få skiftet panel/skærm - og ikke noget man "lige fusker selv". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Chun 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 ok mange tak for svaret:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites