Jump to content
Chun

Rep af bærbar pc.

Recommended Posts

Jeg en sony vaio. Min lille pige ar givet den en ordenligt kram, så skærmen er i stykker. når jeg tænder den viserden sort hvid som smadret vindue. Så har lånt en hp med touchscreen, hvor tastaturet ikke virker. Er der nogen herinde som kan anbefale en eller kender nogen som kan fixe mit problem, det kommer selvfølgelig an på prisen, hvis det kan betale sig at sende dem til rep.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg en sony vaio. Min lille pige ar givet den en ordenligt kram, så skærmen er i stykker. når jeg tænder den viserden sort hvid som smadret vindue. Så har lånt en hp med touchscreen, hvor tastaturet ikke virker. Er der nogen herinde som kan anbefale en eller kender nogen som kan fixe mit problem, det kommer selvfølgelig an på prisen, hvis det kan betale sig at sende dem til rep.
Går ud fra det er din Sony du skal have lavet? Der skal nyt panel i - og mon ikke din forsikring dækker sådanne ting? Sidst en kammerat satte sig på min bærbare, dækkede hans almindelige forsikring fint skaden. Det er dyrt at få skiftet panel/skærm - og ikke noget man "lige fusker selv".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites