Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet February 10, 2009 Så lige denne her til morgen, og tænkte det måske var noget nogle kunne bruge :) http://www.business.dk/article/20090209/techmobil/90209055/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2009 Fedt link, det vil jeg bestemt prøve. Så får vi testet om det også funker for os halv-svenskere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2009 Michael skal også derud en af dagen, så lige hans var udløbet, så må vi se hvem der melder først tilbage :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2009 Ja, jeg tænkte jeg ville få lavet pas til vores lille dreng, han skal jo også være rejseklar, hvis vi pludseligt bliver inspirerede. Men jeg vil lige undersøge, hvad det er de skal bruge til sådan en lille en for at oprette det første pas:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2009 Et andet tip er det danske konsulat i Malmö - jeg fik lavet pas der sidste år, og slap iflg hvad jeg lige kan huske 15 % billigere end hvis jeg skulle have været til en eller anden borgerservice i DK. Til gengæld skal det være en hverdag. Spørg nu ikke lige hvorfor, men den i telefonen opgivne pris var billigst på konsulatet - som jo er til for "sådan nogen som os" :-) En anden ting, den rare knapt så unge dame talte som Margrethe d. II, :D God fornøjelse. Tommy PS: fandt den gang telefonnummeret på Udenrigsministeriets hjemmeside. og selve konsulatet er vistnok inde på Stortorget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites