GoldMan 10 Anmeld indhold Skrevet February 9, 2009 Hej Jeg har en datter på snart 3 år som har brug for at blive kigget af en læge. Hvordan er proceduren for at komme til en læge med min datter nu hvor klokken er 22:40? Hvem ringer jeg til? Kører jeg direkte til hospitalet? Jeg ville blive ekstremt glad hvis nogen kunne guide mig :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Ring 1177 hvis det ikke er "akut-akut" - ellers kører du bare til skadestuen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Ring 1177 hvis det ikke er "akut-akut" - ellers kører du bare til skadestuen Tusind tak for hurtig respons! Det er ikke en skade men høj feber og sløvhed. Jeg befinder mig i DK lige nu, så hvad ville det "svenske" nummer være i stedet for 1177? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 1177 er et svensk nummer, så forstår ikke helt dit spørgsmål. I Danmark ringer man til Lægevagten - nummeret finder du på www.laegevagten.dk Høj feber bekæmpes med Panodil - men er ikke farmaceut, så tag det hellere med en læge :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Tusind tak for hurtig respons! Det er ikke en skade men høj feber og sløvhed. Jeg befinder mig i DK lige nu, så hvad ville det "svenske" nummer være i stedet for 1177? ring til den danske lægevagt på 44534400 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Ville hellere have at min datter blev set af en svensk læge da vi alligevel kører hjem om lidt. Jeg skal ringe fra DK til nummeret 1177? Jeg tror jeg blot kører til sygehuset, så må vi se om de modtager os Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 ring til den danske lægevagt på 44534400 Det er så nummeret til Lægevagten i Københavns Amt, undtaget Tårnby og Dragør kommuner.. Kunne tænkes at manden er et andet sted? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Det er så nummeret til Lægevagten i Københavns Amt' date=' undtaget Tårnby og Dragør kommuner.. Kunne tænkes at manden er et andet sted? ;)[/quote'] Befinder mig i DK - København - Vil have fat i en svensk læge da vi bliver afvist af den danske vagtlæge. Jeg tror jeg blot kører til sygehuset, så må vi se om de modtager os Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Det er så nummeret til Lægevagten i Københavns Amt' date=' undtaget Tårnby og Dragør kommuner.. Kunne tænkes at manden er et andet sted? ;)[/quote'] jo men mon ikke de kan henvise ham så :) eller fortælle ham samme gode tips som du gav med panodilerne :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Befinder mig i DK - København - Vil have fat i en svensk læge da vi bliver afvist af den danske vagtlæge. Jeg tror jeg blot kører til sygehuset' date=' så må vi se om de modtager os[/quote'] de skal tage jeres barn akut !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Det svenske nummer fra udlandet er + 46 771 11 77 00 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites