Jump to content
GoldMan

Barn Syg - Akut hjælp!

Recommended Posts

Hej Jeg har en datter på snart 3 år som har brug for at blive kigget af en læge. Hvordan er proceduren for at komme til en læge med min datter nu hvor klokken er 22:40? Hvem ringer jeg til? Kører jeg direkte til hospitalet? Jeg ville blive ekstremt glad hvis nogen kunne guide mig :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ring 1177 hvis det ikke er "akut-akut" - ellers kører du bare til skadestuen
Tusind tak for hurtig respons! :thumbup: Det er ikke en skade men høj feber og sløvhed. Jeg befinder mig i DK lige nu, så hvad ville det "svenske" nummer være i stedet for 1177?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tusind tak for hurtig respons! :thumbup: Det er ikke en skade men høj feber og sløvhed. Jeg befinder mig i DK lige nu, så hvad ville det "svenske" nummer være i stedet for 1177?
ring til den danske lægevagt på 44534400

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er så nummeret til Lægevagten i Københavns Amt' date=' undtaget Tårnby og Dragør kommuner.. Kunne tænkes at manden er et andet sted? ;)[/quote'] Befinder mig i DK - København - Vil have fat i en svensk læge da vi bliver afvist af den danske vagtlæge. Jeg tror jeg blot kører til sygehuset, så må vi se om de modtager os

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er så nummeret til Lægevagten i Københavns Amt' date=' undtaget Tårnby og Dragør kommuner.. Kunne tænkes at manden er et andet sted? ;)[/quote'] jo men mon ikke de kan henvise ham så :) eller fortælle ham samme gode tips som du gav med panodilerne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Befinder mig i DK - København - Vil have fat i en svensk læge da vi bliver afvist af den danske vagtlæge. Jeg tror jeg blot kører til sygehuset' date=' så må vi se om de modtager os[/quote'] de skal tage jeres barn akut !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites