fatboy60one 10 Anmeld indhold Skrevet February 9, 2009 Hejsa. Ja, for 1,5 år siden tilmeldte jeg mig dette fora, ud fra den naive betragtning, at mit hus snart var solgt og jeg var på vej til et nyt hus hinsidan! Sådan skulle det så ikke gå. Nu er jeg på vej til Malmö, ikke med et plus på kontoen på ca. DKK 300K, men med et minus på DKK 150K :thumbdown Som den skarpe hjerne har regnet ud, blev huset altså ikke solgt til den udbudte pris ... langt fra. NÅ, men pyt med det - så bliver det en hyreslägenhet hos MKB :) Jeg har allerede været ovre og se 2 lejelejligheder, en i Fridhem (Köpenhamnsvägan) og en i Bunkeflostrand (Tallmätaregatan). Begge steder er i den dyre ende, men sådan må det være - de er forrygende lækre begge to. Mit spørgsmål er, om der er nogen der kan sige for eller imod de omtalte steder? Jeg kan jo se, at Fridhem ligger tættere på Malmö C, men er der andet jeg bør tænke over? Med venlig hilsen Frank Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Klart Fridhem......Langt mere liv, natur og så ligger det i gåafstand fra Store Torg....:D Det andet er bare en dansker ghetto på en ødemark.....;) /flames begin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Klart Fridhem......Langt mere liv, natur og så ligger det i gåafstand fra Store Torg....:D Det andet er bare en dansker ghetto på en ødemark.....;) /flames begin +1 :th2: Min kone og jeg boede 5 år i samme område, og det er en super beliggenhed. Du er tæt på Ribersborg stranden (ribban) hvor der er en masse liv hele sommeren. Vestra hamnen er også i gå-afstand og detsamme gælder kunngsparken (slottsparken), med årlige koncerter på Møllepladsen. Der er også gode sportsfaciliteter hvad enten man er til løb, ishockey eller træningscenter. Centrum nås på cykel, på kun 10min i "fat-guy" tempo, og de grønne busser kører ofte til og fra Centralen (hovedbanen). Jasper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Det andet er bare en dansker ghetto på en ødemark.....;) Modsat Bruksparken som blot er en ghetto på en ødemark.... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Modsat Bruksparken som blot er en ghetto på en ødemark.... :D Faktisk giver jeg Budda lidt ret og vi bor selv i Klagshamn, som er en miniudgave af Bunkeflo. Stille og roligt og generalt pæne mennesker, MEN der sker INTET....Absolut intet..........Ingen shopping/indkøb, ingen større sportshaller, ingen restauranter, INGENTING. Man skal altid kører til tingene!!....Dette gælder især Klagshamn!! Men kanont for børnene, som får/har massere legekammerater Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Modsat Bruksparken som blot er en ghetto på en ødemark.... :D Og, det vil jeg så godt skrive under på... Der sker bare INTET... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Personligt ville jeg også helt klart vælge Fridhem, af samme årsager som Samson. Rigtigt dejligt kvarter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Og' date=' det vil jeg så godt skrive under på..[b']. Der sker bare INTET... Nej, men du må ku´ li´ det. Nu har du jo holdt ud i nogle år efterhånden:D Synes nu det er dejligt med fred og ro omkring én, men hvis man gerne vil ha´ lidt liv omkring sig og det meste indenfor rækkevidde, ja så skal man da vælge så tæt på City som muligt og Fridhem er da et godt valg:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fatboy60one 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Takker Nu vil jeg helst bo et sted hvor der er absolut tystnad, så i mine ører lyder Bunkeflostrand faktisk OK. Og da det trods alt er lige de dér 2500-3000 billigere for en 90m2 lejlighed, så kan jeg sandsynligvis godt klare at køre efter min pizza Men jeg lader min post stå åben for andre der har en - eller flere - meninger om dette ;) Jeg har i øvrigt lige konstateret, at der trods alt er andre udlejere end MKB, så hvem ved - det bliver måske alligevel et helt tredie sted! Takker indtil nu. Hilsner fra Frank Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2009 Det beror ju på vad du vill. Om du vill ah cykelavstån till värdshus och resturanger, så Köpenhamnsvägen, absolut. Jag har själv bott i nr 49 en gång. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites