Masekoppen 10 Anmeld indhold Skrevet February 8, 2009 Spør kanskje dumt, men så kan man jo håpe man blir litt klokere :o Vi flytter snart inn i et hus og jeg har begynnt å tenke litt på TV, digital TV og bredbånd. Jeg regner med at jeg skal kjøpe inn en digital TV-boks. Kan jeg ikke se TV i Sverige uten? Hvor mange kanaler får jeg inn via digital TV? Det avhenger kanskje av abonementet? Betaler dere en månedlig afgift for digital TV? Hvor mye ca? Jeg har sett et tilbud hvor jeg får bredbånd, digitalt tv og telefon hos Telia for 299/mnd, er dette noe å satse på. Egentlig trenger jeg ikke telefon (har IP telefon), men har sett at det kan være biligere å opprette fasttelefon med bredbånd enn uten telefon. Kan flere TV'er kobles via en digital boks? Håper noen kan gjøre det litt klarere for meg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Jeg regner med at jeg skal kjøpe inn en digital TV-boks. Kan jeg ikke se TV i Sverige uten?Korrekt. Du kan kun modtage svensk tv digitalt. http://www.konsumentverket.se/mallar/sv/artikel.asp?lngCategoryId=1690 Så du skal bruge en digital boks, som går at købe de fleste steder. Hvor mange kanaler får jeg inn via digital TV? Det avhenger kanskje av abonementet?Der er en bunke "free-to-air"-kanaler som standard' date=' og du kan tilkøbe en del flere pr. abbonnements-basis. Præcis som du kender det med eks. Canal Digital m.fl.Betaler dere en månedlig afgift for digital TV? Hvor mye caI Sverige betaler du licens. http://www.radiotjanst.se/Jeg har sett et tilbud hvor jeg får bredbånd' date=' digitalt tv og telefon hos Telia for 299/mnd, er dette noe å satse på. Egentlig trenger jeg ikke telefon (har IP telefon), men har sett at det kan være biligere å opprette fasttelefon med bredbånd enn uten telefon.Du skal have en boks pr. tv - medmindre du kan leve med at se samme kanal på begge tv.Telia's pakke indeholder det hele, inkl. ip-telefoni - hvis du ønsker det. Mange har denne pakke,og er ganske tilfredse. (måske andre herinde kan kaste mere lys over dette?) Ellers kan du tage et kig på søgefunktionen. Det er diskuteret en del gange allerede :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites