Pam 10 Anmeld indhold Skrevet February 8, 2009 Vores datter Malou på snart 4 er begyndt at gå til Capoeira. Det har hun indtil videre været mere end glad for. Hvis I ikke lige ved hvad jeres børn skal gå til, så prøv det her. :th2: Det har vi i hvert fald ikke fortrudt. Se evt. linket for mere info: http://www.capoeiramalmo.se/index.php?option=com_content&task=view&id=99&Itemid=88#medlemsavgift Malou går der om mandagen kl 17.15 og ikke 17.30 som der står på siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Har selv en fra familien som går til det (dog 20 år gammel) - Det ser rigtig fedt ud! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pam 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Det er i følge os den sejeste kampdans der findes. Og det ser også bare mega sødt ud med små børn. Udover at løbe, sparke og danse, så lærer de også brasilianske sange. Malou er dejlig træt efter en time der. Og det er bare ugens højdepunkt for hende. Min mand og jeg skal helt klart også gå til det, når jeg engang har spyttet barn nr. 2 ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Det er i følge os den sejeste kampdans der findes. Og det ser også bare mega sødt ud med små børn. Udover at løbe' date=' sparke og danse, så lærer de også brasilianske sange. Malou er dejlig træt efter en time der. Og det er bare ugens højdepunkt for hende.[i'] Min mand og jeg skal helt klart også gå til det, når jeg engang har spyttet barn nr. 2 ud. Det må kræve nogle helt specielle overtalelsesevner Pammi, eller er der sider af Nicki jeg ikke kender? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pam 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Nicki er nu en meget veltrænet livvagt og ikke den Nicki fra amb. Hej Lotte, Nicki kan faktisk ikke vente med at starte. Tror endda at han starter før mig, altså så snart han er hjemme fra Irak ( marts ). Han har altid været vildt med Capoeira, og nu er chancen der, også lige over på den anden side af vejen. Så kan man ikke andet end at gribe chancen,vel? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 jamen jeg ville aldrig anfægte Nicki´s form:D Er ikke et sekund i tvivl om, at han er i topform. Det var mere udfoldelses-arten jeg drog i tvivl:p Meeen der er åbenbart sider af ham jeg ikke kender:surprise: Pøj-pøj i den kommende tid Pammi:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites