Don A 10 Anmeld indhold Skrevet February 8, 2009 Ja hvorfor ik.. http://lifestyle.euroinvestor.dk/lifestyle/article.aspx?id=10125032 :rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2009 Jeg var ude og flyve på første tur med den fra Sydney. Den er meget mere behagelig end hvad jeg ellers har fløjet med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2009 Problemet er bare du skal til udlandet for at flyve med den. Men så har man vel en mindre stående til at flyve sig dertil :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Problemet er bare du skal til udlandet for at flyve med den. Men så har man vel en mindre stående til at flyve sig dertil :D Hvad ? Flyver den ikke fra Sturup ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Hvad ? Flyver den ikke fra Sturup ? ...Næppe!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Hvad ville sådan en drønnet koste at fylde op, omregnet til "tankstations-priser"? (i know...den flyver ikke på diesel...men alliw'l:)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 den flyver ikke på diesel... ....men det er ikke langt fra;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Fill her up Den kan have 310.000 liter næsten dieselolie med, så med en tier pr. liter bliver det 3,1 million kr. plus cola, chips og hvad man ellers skal have. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 ....men det er ikke langt fra;) Nej det er faktisk tættere på end han lige tror :D Men petrolium :D og det koster ca 6kr/L Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Nej det er faktisk tættere på end han lige tror :D Men petrolium :D og det koster ca 6kr/L Ja, du af alle må da vide det... kørte du ikke fuel på Thule AB? Jeg kan så tillægge at mange Tdi'er, med få additiver, kører ganske fint på aftapnings-fuel fra fly... og billigt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Nej det er faktisk tættere på end han lige tror :D Men petrolium - og det koster ca 6kr/LNu var det ud fra tesen "du kan nok ikke lige hælde jetfuel på en diesel-dyt - og forvente det virker". Men til 6 kr/l...tja - men 1,8 mill for at mætte damen. Forudsat suppen indkøbes i Kbh (hvor The Fat Lady så ikke kan lande...men hypotetisk, ik'!!) Tak for infoen. Det er altid rart at vide en lille bitte smule om en masse ting. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Jeg kan så tillægge at mange Tdi'er' date=' med få additiver, kører ganske fint på aftapnings-fuel fra fly... og billigt [/quote']Noteret! (mangler dog lige bekræftelsen fra BS :D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Noteret! (mangler dog lige bekræftelsen fra BS :D) Du hælder bare alt det på du kan få fat i! På Thule kørte Toyota'erne på ren flyfuel af udgaven JP-8. Det er militær udgaven af Jet-A1. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Du hælder bare alt det på du kan få fat i! På Thule kørte Toyota'erne på ren flyfuel af udgaven JP-8. Det er militær udgaven af Jet-A1.Funky..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2009 Funky..... Toyota var selvfølgelig hurtig til at fraskrive sig ALT hvad der hedder garanti osv. Men det gav ikke nogen probs for dem. Mener de skiftede filtre lidt oftere. Men det var også det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 de har højst sansymligt også hældt olie i tanken på de toyotaer hver gang de har tanket. jet-a1 eller jp8 om man vil er simpelthen så tørt så pumper og dysser vil gå til på ingen tid. og filterskift oftere burde ikke være en nødvendighed da jet-fuel er meget renere end alm diesel. jeg arbejder selv som flymekaniker og kørete tit på gammelt brændstof i min gamle golf. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 de har højst sansymligt også hældt olie i tanken på de toyotaer hver gang de har tanket. jet-a1 eller jp8 om man vil er simpelthen så tørt så pumper og dysser vil gå til på ingen tid. og filterskift oftere burde ikke være en nødvendighed da jet-fuel er meget renere end alm diesel. jeg arbejder selv som flymekaniker og kørete tit på gammelt brændstof i min gamle golf. Nu var fuel mit ansvar deroppe så jeg ved med sikkerhed at der ikke blev tilført noget som helst extra til fuelen deroppe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites