Jump to content
Don A

Privat Airbus 380.

Recommended Posts

Nej det er faktisk tættere på end han lige tror :D Men petrolium :D og det koster ca 6kr/L
Ja, du af alle må da vide det... kørte du ikke fuel på Thule AB? Jeg kan så tillægge at mange Tdi'er, med få additiver, kører ganske fint på aftapnings-fuel fra fly... og billigt :laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Nej det er faktisk tættere på end han lige tror :D Men petrolium - og det koster ca 6kr/L
Nu var det ud fra tesen "du kan nok ikke lige hælde jetfuel på en diesel-dyt - og forvente det virker". Men til 6 kr/l...tja - men 1,8 mill for at mætte damen. Forudsat suppen indkøbes i Kbh (hvor The Fat Lady så ikke kan lande...men hypotetisk, ik'!!) Tak for infoen. Det er altid rart at vide en lille bitte smule om en masse ting. :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Noteret! (mangler dog lige bekræftelsen fra BS :D)
Du hælder bare alt det på du kan få fat i! På Thule kørte Toyota'erne på ren flyfuel af udgaven JP-8. Det er militær udgaven af Jet-A1.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Funky.....
Toyota var selvfølgelig hurtig til at fraskrive sig ALT hvad der hedder garanti osv. Men det gav ikke nogen probs for dem. Mener de skiftede filtre lidt oftere. Men det var også det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

de har højst sansymligt også hældt olie i tanken på de toyotaer hver gang de har tanket. jet-a1 eller jp8 om man vil er simpelthen så tørt så pumper og dysser vil gå til på ingen tid. og filterskift oftere burde ikke være en nødvendighed da jet-fuel er meget renere end alm diesel. jeg arbejder selv som flymekaniker og kørete tit på gammelt brændstof i min gamle golf.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
de har højst sansymligt også hældt olie i tanken på de toyotaer hver gang de har tanket. jet-a1 eller jp8 om man vil er simpelthen så tørt så pumper og dysser vil gå til på ingen tid. og filterskift oftere burde ikke være en nødvendighed da jet-fuel er meget renere end alm diesel. jeg arbejder selv som flymekaniker og kørete tit på gammelt brændstof i min gamle golf.
Nu var fuel mit ansvar deroppe så jeg ved med sikkerhed at der ikke blev tilført noget som helst extra til fuelen deroppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...