Gio 23 Anmeld indhold Skrevet February 7, 2009 /public service ON "SteenElm" eksisterer ikke længere som bruger-navn, men kan nu nåes via "Admin" Måske en god lille ting at skrive sig bag øret, skulle man ønske at få fat på Administrator på www.sunddebat.com (læs: Steen Elm). /public service OFF Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2009 /public service ON "SteenElm" eksisterer ikke længere som bruger-navn, men kan nu nåes via "Admin" Måske en god lille ting at skrive sig bag øret, skulle man ønske at få fat på Administrator på www.sunddebat.com (læs: Steen Elm). /public service OFF Man kunne jo også bare trykke på "Se forum ledere" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2009 Man kunne jo også bare trykke på "Se forum ledere"Man kunne jo også bare lige skrive en kort notits, når man, som admin eller mod, skifter brugernavn :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2009 Man kunne jo også bare trykke på "Se forum ledere" hvor findes den knap henne ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2009 hvor findes den knap henne ? Den er såmænd her.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2009 Tak, den skal man så bare lige lede meget efter :-) Normalt logger jeg ind og trykker "nye meddelelser" hvor linket ikke er :-) Prøved ellers at gå til forsiden af forum og lede efter den, men igen, jeg er enig med gio, især når jeg ser hvad det er man skal lede efter :-) Burde nok stå i faq eller andet under hurtige links Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2009 Man kunne jo også bare trykke på "Se forum ledere" Det kunne man så godt, men der står der ikke noget om, at du har skiftet brugernavn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2009 Det kunne man så godt' date=' men der står der ikke noget om, at du har skiftet brugernavn.[/quote'] Hvorfor skulle der også det ? Hvis man vil have fat i administrator så er det vel ligetil ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites