Masekoppen 10 Anmeld indhold Skrevet February 5, 2009 Ja, nå flytter vi fra København til Trelleborg sist i februar. Gleder oss veldig da vi har funnet drømmehuset. Vi er nordmenn så nå regner vi med at språkforrvirringen blir komplett PS supert forum Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Hej med jer, hvor i Trelleborg har i købt? Bor selv lige udenfor byen men synes her er lækkert hernede sydpå. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Masekoppen 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2009 Hei, hei. Vi har kjøpt en landejendom lige udenfor Trelleborg, Gylle. Nå skal vi i gang med at renovere huset. Gleder oss og gleder oss til å flytte til et nytt land igjen. Det er alltid spennende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2009 landejendom lige udenfor Trelleborg' date= Gylle. :D..*snif-snif*...hehe. Velkommen på den rigtige side af solen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2009 Velkommen (når I ankommer) til Trelleborg. Vi har boet her i fem år nu, og nyder hvert sekund. Glæd Jer :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Masekoppen 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2009 ja, gleder oss veldig. Håper bare ikke vi har for store forventninger. Håper på masse sol til sommeren så palmene virkelig kan komme til sin rett. Ps. håper Gylle lukter mindre vondt enn det lyder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Masekoppen 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2009 Da er vi flyttet Ja, så er vi flyttet og er like optimistiske. LItt mer arbejde med huset enn først forventet, men slik er det vel alltid. Det er skjønt her ute på landet. Nyyyyter det. Foråret er i gang, blomstene på vei opp og dersom jeg står på tå ved vinduet i første sal med en kikkert så kan jeg se havet:th2: Hunden løber fritt omkring og jakter fasaner og kaniner...og mus. VI er tett på to storbyer og innkjøpsmulighetene i Trelleborg er heller ikke så værst. Det går overraskende hurtig hjem fra Køben med bilen. Servicen er på et helt annet nivå enn i københavn og folk er åpne og hyggelige. Kan det bli bedre??? Nå skal bare kjøkkenet opp så vi kan få ordentlig mat så er lykken komplett. Bare et lite gledesutbrudd :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2009 Dejligt at høre i nyder det. Ja her ER skønt på landet ved Trelleborg! Endnu engang velkommen til! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2009 Ja, så er vi flyttet og er like optimistiske. LItt mer arbejde med huset enn først forventet, men slik er det vel alltid. Det er skjønt her ute på landet. Nyyyyter det. Foråret er i gang, blomstene på vei opp og dersom jeg står på tå ved vinduet i første sal med en kikkert så kan jeg se havet:th2: Hunden løber fritt omkring og jakter fasaner og kaniner...og mus. VI er tett på to storbyer og innkjøpsmulighetene i Trelleborg er heller ikke så værst. Det går overraskende hurtig hjem fra Køben med bilen. Servicen er på et helt annet nivå enn i københavn og folk er åpne og hyggelige. Kan det bli bedre??? Nå skal bare kjøkkenet opp så vi kan få ordentlig mat så er lykken komplett. Bare et lite gledesutbrudd :) Dejligt at høre - til lykke og velkommen til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maxbo 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2009 Hej Jeg er ny i dette forum, men kan se at I bor ved trelleborg. Jeg skal se på et lille hus i området V Tommarp, jeg er rytter og har et par heste med mig. Jeg er interesseret i at vide om der er et rimeligt ride terræn, skov osv. ved nogen noget om det? Mette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2009 Hej Jeg er ny i dette forum, men kan se at I bor ved trelleborg. Jeg skal se på et lille hus i området V Tommarp, jeg er rytter og har et par heste med mig. Jeg er interesseret i at vide om der er et rimeligt ride terræn, skov osv. ved nogen noget om det? Mette Bor i Skegrie som du vil opdage på et kort, ligger lige ved siden af. Skov har vi ikke meget af. Men heste ser man da af og til på vejene heromkring. Rundt omkring på gårdene ser man også heste. Så helt elendigt kan det ikke være til hest hernede. Mht området så er det et super område. Vi har boet her i 2 år nu og har ikke fortrudt et øjeblik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Masekoppen 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2009 Velkommen til :-) Det er i hvert fall ikke mye skog i trelleborg, men fine rideområder vil jeg tro. Kjenner ikke helt til området. Jeg har snart til leje en stoooor beitemark for 3-4 heste sentralt i Trelleborg hvis det skulle ha interesse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites