Ancher 10 Anmeld indhold Skrevet February 5, 2009 Hej Alle sammen Jeg jeg bliver nødt til lige at få lidt luft og info fra jer andre, håber det er ok:confused: Jeg har skrevet min dreng op til förskola siden han blev født fra snart et år siden, jeg har her i januar rykket malmö kommune for at høre hvor langt jeg var pladsmæssigt. Jeg får svar hvor der står at de håber på jeg kan få plads til 1. marts 2009 men de kan ikke sige hvor og hvornår. Jeg afventer, og skriver så til dem igen i forgårs, i dag kommer jeg hjem hvor der ligger en mail hvor der står de to dage efter jeg sendte dem den første mail har reseveret plads til mig (sendt mig et tilbud) men da jeg ikke har svaret har de slettet mit barn fra alle lister.... Jeg har ALDRIG fået noget pr. post fra dem, hvad fanden sker der? Nu har de slettet mit barn fra listen skal jeg så starte forfra? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Hej Alle sammen Jeg jeg bliver nødt til lige at få lidt luft og info fra jer andre, håber det er ok:confused: Jeg har skrevet min dreng op til förskola siden han blev født fra snart et år siden, jeg har her i januar rykket malmö kommune for at høre hvor langt jeg var pladsmæssigt. Jeg får svar hvor der står at de håber på jeg kan få plads til 1. marts 2009 men de kan ikke sige hvor og hvornår. Jeg afventer, og skriver så til dem igen i forgårs, i dag kommer jeg hjem hvor der ligger en mail hvor der står de to dage efter jeg sendte dem den første mail har reseveret plads til mig (sendt mig et tilbud) men da jeg ikke har svaret har de slettet mit barn fra alle lister.... Jeg har ALDRIG fået noget pr. post fra dem, hvad fanden sker der? Nu har de slettet mit barn fra listen skal jeg så starte forfra? det der system er bare så plat herovre. vi er blevet slettet af samme grund. ring med det samme og meddel dem at du intet har fået med posten. men forbered dig på at du ikke bliver tilbudt noget nyt med det samme... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Der var nogle andre, som også "mistede" deres plads, dog pga rejse - men som du kan se, fik de den igen :) http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=15430 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2009 Hej Alle sammen Jeg jeg bliver nødt til lige at få lidt luft og info fra jer andre, håber det er ok:confused: Jeg har skrevet min dreng op til förskola siden han blev født fra snart et år siden, jeg har her i januar rykket malmö kommune for at høre hvor langt jeg var pladsmæssigt. Jeg får svar hvor der står at de håber på jeg kan få plads til 1. marts 2009 men de kan ikke sige hvor og hvornår. Jeg afventer, og skriver så til dem igen i forgårs, i dag kommer jeg hjem hvor der ligger en mail hvor der står de to dage efter jeg sendte dem den første mail har reseveret plads til mig (sendt mig et tilbud) men da jeg ikke har svaret har de slettet mit barn fra alle lister.... Jeg har ALDRIG fået noget pr. post fra dem, hvad fanden sker der? Nu har de slettet mit barn fra listen skal jeg så starte forfra? Når du nu har rykket dem - så tyder det jo også på interesse fra din side. Brug din mail som argumentation. Derfor ville jeg holde fast i, at selvfølgelig er du interesseret, ellers havde du jo ikke rykket, og du selvfølgelig ikke har fået deres brev, ellers havde du jo svaret! Tag den i en stille og rolig tone, mon ikke de er til at tale med så? Held og lykke! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites