annaogmichael 10 Anmeld indhold Skrevet February 5, 2009 Skal have kobt mig ewn cykel pa lordag. nogen der kan anbefalde en god cykelhandler i malmo. sidst vi kobte cykler i malmo, var det noget lort vi fik. da kobte vi inde ved vaernhemstorget. sa denne gang vil jeg gerne have noget ordenligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Glem cykler i Malmø......Jeg har ikke set én eneste seriøs butik med stort udvalg fa decideret kvalitets- og special dele...... Jeg køber cykel i .dk Jeg bruger som regel Roskilde Cykelcenter og har gjort det i 25 år nu...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 biltema :) alt efter cykeltype .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Det mener du bare ikke det dér....... Det indlæg skulle ligge under dagens griner.....:D biltema :) alt efter cykeltype .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 he he..tænkte nok den skulle komme Men en ordenlig cykel er jo et individuelt begreb.. min kære hustru er meget glad for sin biltema damecykel med kurv, 7 invendige shimano gear og shimano bremser... som hun siger køre den godt... man spare vel lidt ved at samle den selv.. kostede 2500 sek Desuden er hun heller ikke interesseret i en for dyr cykel mht at stå på centralen. vi har fået stjålet en..... Men seriøse MTB og recercykler købes nok ikke der..... tror heller ikke så mange hænger deres biltema cykel op på væggen om natten.:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Skal have kobt mig ewn cykel pa lordag. nogen der kan anbefalde en god cykelhandler i malmo. sidst vi kobte cykler i malmo' date=' var det noget lort vi fik. da kobte vi inde ved vaernhemstorget. sa denne gang vil jeg gerne have noget ordenligt.[/quote'] Du bliver nødt til at definere noget ordentligt. Hvilke kreterier har du ? Hvad er ordenligt ? 1. SKal kunne bruges til Tour De France 2. Skal bruges af børn ? 3. Skal køre race i skovene ? En biltema-cykel kan sagtens være kvalitet, for hvordan definere du kvalitet ? Og, en cykel fra Roskilde Cykelcenter vil måske være totalt overkill ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 sorry drenge regner ikke med at finde nogen roskilde cykelcenter i malmö, og skal ikke køre tour de france. noget alle langebro cykelhandler. skal bruge den mandag morgen, og når ikke til kbh før det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Hvad er det lige du skriver dér michael :D ?? regner i med at finde nogen roskilde cykler i malmö, og skal ikke køre tour de france. noget alle langebro cykelhandler. skal bruge den mandag morgen, og når ikke til kbh før det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Inde i Bikepro lige ved krydset mellem Nobelvägen og spårvägsgatan/Lönngatan, der har jeg stødt på okay udvalg og endda en dansk sælger! Adressen er: Nobelvägen 23 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 http://www.harald-nyborg.se/merinfo.asp?varenr=8516&n=10 Damecykel til 1.488 SEK. Det er ikke bedste kvalitet, men virker og hvis den skal bruges i byen, risikerer man ikke så meget ifm tyveri. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Jeg købte sådan en her i Biltema for nyligt, så jeg kan komme frem og tilbage til centralen, og for at have en cykel som også står der når jeg kommer og skal hente den igen. http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=758&iItemId=139097 At der står et grimt "Biltema" logo på cyklen er nok den mest fremragende "tyverimærkning" jeg længe har set ;) Foreløbigt virker den fint - tog nogen timer at samle fordi intruktionsmanualen ikke var den bedste, men det kunne dog lade sig gøre. Ikke særligt maskulint, men yderst praktisk til småture, og også ganske praktisk at man kan have lidt varer eller lign. i kurven. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Hvad er det lige du skriver dér michael :D ?? Ja. det er jeg sku selv lidt i tvivl om :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Olsen221 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Caroli Cykel Rörsjög. 4 21137 MALMÖ Købte en Monark der for et par år siden til små 3-4000 svenske - fantastisk god cykel sagde konen - der også blev ked af det året efter da cyklen blev stjålet. Men fin fin cykelhandler af den gammeldags type - bundærlig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2009 At der står et grimt "Biltema" logo på cyklen er nok den mest fremragende "tyverimærkning" jeg længe har set ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2009 Den Mortimer omtaler kan godt anbefales, og er betemt et besøg værd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2009 At der står et grimt "Biltema" logo på cyklen er nok den mest fremragende "tyverimærkning" jeg længe har set ;) Men hvis man nu ikke VIL købe noget i Biltema, så er fremgangsmåden: Køb en cykel til 8.000 i en eller anden snobbebutik, fjern staffagen fra den og sæt i stedet for et par store BILTEMA-logoer på. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites