lovebuine 10 Anmeld indhold Skrevet February 4, 2009 har lige fået 3, og min tlf her hvor jeg bor er for det meste på 3net, men nogen gange skifter den til telia 3, det er jo ikke godt, fordi hvis der er en der ringer, så kan man i praksisk ikke se det, og så betaler man dyrt for det, kan man intet gøre her? synes ikke min tlf har en funktion til det???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2009 den eneste funktion der virker er at skafte det 3 lort ud... der har väret mange tråde herinde om lige präcis det problem og 3 stinker i alle henseender og har mögdårlig däkning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2009 den eneste funktion der virker er at skafte det 3 lort ud... der har väret mange tråde herinde om lige präcis det problem og 3 stinker i alle henseender og har mögdårlig däkning Eeeeelsker saglige indlæg... Jeg er godt tilfreds med 3 - det er so far det billigste og bedst dækkende, når man bor her i S og skal ringe til folk i DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2009 jeg ser også kun 3 som den eneste mulighed her, og dækningen er faktisk ok, men jeg spekulere bare på hvorfor den hopper på telia 3, men som regel ret hurtigt tilbage igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2009 jeg ser også kun 3 som den eneste mulighed her' date=' og dækningen er faktisk ok, men jeg spekulere bare på hvorfor den hopper på telia 3, men som regel ret hurtigt tilbage igen.[/quote'] Du må bo på et "hjørne" for her ude på landet hvor jeg bor er der fin dækning og ingen problemer med den hopper. Desværre findes der ingen muligheder for at låse den til kun 3's net. Men på min tlf kan jeg godt se under et opkald hvilket net jeg er på. Har du kigget ordentligt efter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites