White 10 Anmeld indhold Skrevet February 3, 2009 Hej. Jeg ville bare lige høre om I ved hvor i Malmø jeg kan tage hen med min søn (11 mdr) i en svømmehal. Vil ikke gaa paa et kursus, vil bare kunne tage derhen privat, men vil jo gerne hen hvor der findes et babybassin hvor vandet er varmt. Tak. Mvh, Signe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2009 Der er babysvømnings kurser i Limhamn, Idrottsgatan 47. Så mon ikke du også kan komme der som privat? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2009 Hej. Jeg ville bare lige høre om I ved hvor i Malmø jeg kan tage hen med min søn (11 mdr) i en svømmehal. Vil ikke gaa paa et kursus, vil bare kunne tage derhen privat, men vil jo gerne hen hvor der findes et babybassin hvor vandet er varmt. Tak. Mvh, Signe Fruen anbefaler dette: http://www.swimmix.se/oeppet-dropin.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2009 Oxie Familie og venner plejer at tage til Oxie ved jeg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites