Jump to content
Cici_Barn

tre.se

Recommended Posts

Er der nogen der har deres mobil bredband? http://www.tre.se/templates/BroadbandShop/Storefront.aspx?id=33857 Er det godt eller skidt?
De test man ser af mobilbredbånd vinder 3 som regelt... 199 sek er billigt. koster 299,- dkk i dk :rolleyes: Husk at du også kan bruge 3´s bredbånd købt i sverige på 3´s danske net uden merafgift...og omvendt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal tilføjes, at 3's net i Danmark ofte er overbelastet i dagtimerne når det kommer til bredbånd - det er ihvert tilfælde min erfaring i København V-området. Desuden er 3's svenske hjemmeside lige til at åbne og gøre you-know-what i. Det er endnu ikke lykkedes mig at ændre nogle af mine indstillinger på siden - selvom jeg ihærdigt har forsøgt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Erfaringer med 3 mobilt bredbånd i Øresundstoget Hej. Nogle der har erfaringer med at bruge 3 mobilt bredbånd i Øresundstoget fra Malmö til KBH H. Virker det uden udfald hele veje eller hvad er jeres erfaringer. ? Iøvrigt, er modemet låst til 3 net. Dvs. at den ikke går over på roamin som det nogle gange kan ske med en 3 telefon. Mvh Tim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Iøvrigt' date=' er modemet låst til 3 net. Dvs. at den ikke går over på roamin som det nogle gange kan ske med en 3 telefon. [/quote']Mit er låst til 3's net - men det er så også et erhvervs-abbonnement. Jeg mener at erindre, at du kan bede 3 om at låse kortet til deres eget net - men om det ér det fra start, tja...måske nogle andre kan kaste lys over sagen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak for jeres svar:) ...men der er et andet problem........ Jeg skal bruge 2-3 bærbare samtidig (at være online), men modtager kun 1 usb-stick-modem?
Så skal du have en 3-router, som du mokker sim-kortet i - og så fungerer den ellers som en normal router op mod 3's net. http://www.tre.se/templates/BroadbandShop/ProductList.aspx?id=33870 ...eksempelvis http://www.tre.se/templates/BroadbandShop/ProductPage.aspx?id=34242&color=34240

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogle der har erfaringer med at bruge 3 mobilt bredbånd i Øresundstoget fra Malmö til KBH H. Virker det uden udfald hele veje eller hvad er jeres erfaringer. ?
Nogen som har prøvet med de USB modem? Jeg har prøvet via min telefon (SE K610i) og det var mildest talt forfærdeligt. Eftersom turen mellem Svågertorp og KBH består af små tunneller, længere tunneller, bro og længere strækninger bag jord- og betonvolde, så har jeg svært at se hvordan sådan et USB modem kan få et stabilt signal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen som har prøvet med de USB modem? Jeg har prøvet via min telefon (SE K610i) og det var mildest talt forfærdeligt. Eftersom turen mellem Svågertorp og KBH består af små tunneller, længere tunneller, bro og længere strækninger bag jord- og betonvolde, så har jeg svært at se hvordan sådan et USB modem kan få et stabilt signal.
Ørestad og midt på broen er et problem. Derudover fungerer det rimeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites