Jump to content
ClausN

"3" og sms i dag

Recommended Posts

Visse sig at jeg ikke har problemer med danske sms'er. De sms'er jeg savner kommer fra 2 forskellige svenske mobilos. Har talt med 3 DK, og de ligger skylden over på afsenderens operatør. Så nu skal jeg have fat i dem. Nogen som har oplevet det samme?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen som har oplevet det samme?
SMS er ikke beregnet til "Mission Critical"-brug. Se bare broens SMS-system :lol: Hvis man vil have et overblik over om ens SMS'er når frem eller ikke, så er det en god idé at sætte telefonen op til at modtage en kvittering for modtagelse på destinations-netværket. Især hvis det er vigtigt at de når frem, hvilket jeg næsten kan læse mig til det ér. SMS er en rar ting - men desværre ikke 100% til at stole på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SMS er en rar ting - men desværre ikke 100% til at stole på.
Nej det kan jeg godt skrive under på! JEg fik igår en sms hvor der stod at jeg ville få alverdens forbandelser over mig hvis jeg ikke sendte den videre til mindst 10. Det gjorde jeg ikke og der er ikke sket en skid! :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

hmm jeg modtog ikke noget fra broen før jeg 2 timer senere genstartede min telefon så kom de med det samme... så kan man jo tænke over hvad man fik sendt idag der var "vigtigt":)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites