ClausN 10 Anmeld indhold Skrevet January 29, 2009 Er der andre end mig, som ikke kan modtage sms'er på deres 3 mobiltelefon i dag?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2009 Er der andre end mig' date=' som ikke kan modtage sms'er på deres 3 mobiltelefon i dag??[/quote'] Virker fint hos mig... og jeg er i Barcelona Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2009 Nu ved jeg jo ikke hvor mange sms'er der er røget min vej men jeg har da modtaget nogen stykker fordelt på hele dagen. Så umiddelbart vil jeg sige det virker :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2009 Min virker også fint idag - har modtaget en hel del :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2009 Er der andre end mig' date=' som ikke kan modtage sms'er på deres 3 mobiltelefon i dag??[/quote'] Prøv at sluk og tænd igen. nogen gange det hjælper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2009 Prøv at sluk og tænd igen. nogen gange det hjælper Har prøvet, uden held. Jeg må ringe til 3 i morgen om der ikke sker noget i løbet af aftenen. Ved at der ihvertfald er 3 sms'er som hænger i cyberspace. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2009 Visse sig at jeg ikke har problemer med danske sms'er. De sms'er jeg savner kommer fra 2 forskellige svenske mobilos. Har talt med 3 DK, og de ligger skylden over på afsenderens operatør. Så nu skal jeg have fat i dem. Nogen som har oplevet det samme? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2009 Nogen som har oplevet det samme?SMS er ikke beregnet til "Mission Critical"-brug. Se bare broens SMS-system Hvis man vil have et overblik over om ens SMS'er når frem eller ikke, så er det en god idé at sætte telefonen op til at modtage en kvittering for modtagelse på destinations-netværket. Især hvis det er vigtigt at de når frem, hvilket jeg næsten kan læse mig til det ér. SMS er en rar ting - men desværre ikke 100% til at stole på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2009 SMS er en rar ting - men desværre ikke 100% til at stole på. Nej det kan jeg godt skrive under på! JEg fik igår en sms hvor der stod at jeg ville få alverdens forbandelser over mig hvis jeg ikke sendte den videre til mindst 10. Det gjorde jeg ikke og der er ikke sket en skid! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret January 30, 2009 hmm jeg modtog ikke noget fra broen før jeg 2 timer senere genstartede min telefon så kom de med det samme... så kan man jo tænke over hvad man fik sendt idag der var "vigtigt":) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites