BS 4 Anmeld indhold Skrevet January 26, 2009 http://www.billetlugen.dk/andet/7295/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 http://www.sunddebat.com/debat/search.php?do=getnewHuh?...... ("...I KILL YOU!") Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 Der blev jeg sat af. Er der en pointe? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 Øøøøøøh Du må gerne uddybe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 er ret sikker på der er indsat et forkert link måske. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 Nå det tror du alligevel Don A Ellers interessant, for JD er klart et 'MUST C'. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 det er så der jeg siger.. Aner ikke hvem det er.. den kunne være en rumsonde eller en plante i rusland Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 ahh. ham,. Så er jeg med.. han er oki sjov Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 han er oki sjov...du er en tør mand, siden han kun når "oki sjov"-kategorien i din bog. Jeff D. = hylende morsom...punktum! :th2: Billetter på Billetlugen: http://www.billetlugen.dk/andet/7295/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 Ja forkert link. Det var det link Gio fandt der skulle have været Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 Den tror jeg at jeg køber billet til her i morgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2009 Andre herinde der var i Forum i går? Funny dude :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2009 Yup, Vi var der også. FANTASTISK show :thumbup:http://jeffdunham.com/#/home Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2009 Hørte alt var udsolgt. Det var fedt ikke? Kunne godt have tænkt mig at have været der inde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2009 Hørte alt var udsolgt. Det var fedt ikke? Kunne godt have tænkt mig at have været der inde. Du kan simpelthen ikke beskrive det :th2: Havde sat mine forventninger på våge-blus, da jeg var sikker på, at det ville være en repetition af hvad der ligger på YouTube. Dér tog jeg godt nok fejl Den mand er jo vanvittig begavet, hans evne til at improvisere er intet mindre end eminent Det skal også nævnes, at Guitar guy er 'hilarious' :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2009 Der VAR udsolgt - og jeg tror, at han var oprigtig imponeret over modtagelsen han fik - det er ret overvældende, når et fuldt pakket Forum klapper, hujer og tramper i gulvet på samme tid :th2: Og ja - showet var bare SÅ godt !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2009 Der VAR udsolgt - og jeg tror' date=' at han var oprigtig imponeret over modtagelsen han fik - det er ret overvældende, når et fuldt pakket Forum klapper, hujer og tramper i gulvet på samme tid :th2: Og ja - showet var bare SÅ godt !![/quote'] Jeg tror, at det overraskede ham, at publikum 'kunne' hele Bubba J. dialogen - tror faktisk, at han blev rigtig rørt over det :) Bortset fra det: Hvor mange var der plads til i Forum med den opsætning der var? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2009 Enig - jeg tror han var overrasket over, at folk "helt herovre" for det første kendte og kunne forstå Bubba J -og at folk så ovenikøbet kunne alle "punch lines" var en (forhåbentlig positiv !!) overraskelse. Han så bestemt både rørt og glad ud. Derudover står der på Forums hjemmeside, at der til koncerter med siddepladser (det må vel være den opsætning der var i går??) er plads til "maks 8500" - det lyder af mange - men det skal såmænd nok passe. Passer i hvert fald meget godt med, at jeg var næsten 15 min. om at komme ud bagefter ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2009 Enig - jeg tror han var overrasket over, at folk "helt herovre" for det første kendte og kunne forstå Bubba J -og at folk så ovenikøbet kunne alle "punch lines" var en (forhåbentlig positiv !!) overraskelse. Han så bestemt både rørt og glad ud. Derudover står der på Forums hjemmeside, at der til koncerter med siddepladser (det må vel være den opsætning der var i går??) er plads til "maks 8500" - det lyder af mange - men det skal såmænd nok passe. Passer i hvert fald meget godt med, at jeg var næsten 15 min. om at komme ud bagefter ! Det må sgu være for syret, at ta' over 'ande-dammen', og modtages på den måde. Jeg er virkelig imponeret over showet, og hans fabelagtige talent - hvis den med Lear jetten har bare lidt sandhed i sig, så er han ikke bare komiker, så har han sgu HUMOR ;) Vi sad ved siden af nogle mennesker som desværre - for dem - ikke var forberedt på, at showet var uden undertekster - DOH!!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2009 Ha ! Same here ! I hvert fald var de to fyre, som jeg sad ved siden af, ikke altid heeelt med på, hvad der foregik (men det var så bare synd for dem). Jeg håber, at der er lidt sandhed i historien - den var næsten for god til at være (100%) opspind Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2009 Det var simpelthen et suverænt show, tak BS for at du gjorde opmærksom på de billetter:th2: Der sad også et par foran os der havde taget en datter med på en 8-10 år, hun fattede jo heller ikke noget, undersøger folk ikke hvad det er de skal se? P.S. skal da lige love for at Svenskerne fik nogen over næbet haha Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2009 Det var simpelthen et suverænt show, tak BS for at du gjorde opmærksom på de billetter:th2: Der sad også et par foran os der havde taget en datter med på en 8-10 år, hun fattede jo heller ikke noget, undersøger folk ikke hvad det er de skal se? P.S. skal da lige love for at Svenskerne fik nogen over næbet haha Yup, det var rimelig underholdende, jeg tror ikke helt, at der var 'researchet' på, hvor hurtigt man kan ta' frå Skåne til Frederiksberg :D Tror dog, at du har helt ret; nogle folk går ud for, at sætte 'flue-ben' i deres kulturelle kalender, uden at tænke videre over hvad de skal opleve - så længe, at naboen kan misunde/imponeres af dem :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2009 Eneste kritik jeg har var at pausen mellem guitar-man og jeff var alt alt for lang..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2009 Enig ! Der var stor diskussion blandt folk omkring mig om de mon turde satse på, at de kunne nå på toilettet inden han kom på... Det var liiidt kedeligt at sidde og vente. Men - også eneste kritik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites