APGraph 10 Anmeld indhold Skrevet January 26, 2009 Hey Nogle der ved hvilken svensk kanal som viser kampen på søndag nat? mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 Hey Nogle der ved hvilken svensk kanal som viser kampen på søndag nat? mvh ATV6...med start klokken midnat *hooowwwlll* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 TV6...med start klokken midnat *hooowwwlll* puha så var jeg heldig :-) har ellers haft Viasatsport hele vinteren og set alle 5 kampe hver uge. Men så fik jeg det opsagt til 31/1. Så godt den kommer på tv6 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 TV6...med start klokken midnat *hooowwwlll* Fedt at have morgen vagt mandag morgen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 Fedt at jeg har taget mandag fri Go steelers Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 Den burde da også blive vist på Viasat Sport, hva? De har trods alt vist hele sæsonen! Men det bliver superfedt... det er første sæson, som jeg virkelig har fulgt med i, og jeg tror også at Steelers kører den hjem. Warner (AZ) bliver sacked mindst tre gange. Neil Rackers (AZ) misser et vigtigt FG. Roethlisberger eller Santonio Holmes (begge PB) bliver MVP. Nogle som holder SuperBowl-arrangement? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2009 Perfekt så kan man ligge hjemme på sofaen og blunde lidt til kampen :-) mvh 'A TV6...med start klokken midnat *hooowwwlll* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites