Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet January 25, 2009 Det kunne jo være nice om man kunne planlægge lidt.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Det kunne jo være nice om man kunne planlægge lidt.....:)Alle bookninger er nok ikke klar endnu. Vi (Sydskanes Emse) har i hvertfald kun booket preliminært, vi har ikke fået regning og bekræftelse endnu. Ved dog heller ikke om selve banen udgir en oversigt på deres hjemmeside, det ville være praktisk, men har aldrig set en sådan. Vi laver vores egen kalender udfra alle de arrangører/arrangementer vi kender til... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Nej og deres hjemmeside er nede..... Det går sgu godt rundt omkring pt....:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Det kunne jo være nice om man kunne planlægge lidt.....:) TCDs datoer for 2009: Onsdag den 29. april Tirsdag den 2. juni Tirsdag den 30. juni Tirsdag den 18. august Læs mere på http://forum.track-club.dk/viewtopic.php?f=6&t=949 Jeg forventer selv at deltage 2. juni og 18. august. 29. april er jeg nok bare med som tilskuer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Konkurs Var den ikke gået konkurs? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Nok derfor deres side er nede så... :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Var den ikke gået konkurs?Nej, det er kun hovedejeren som er gået konkurs, men SRW er en virksomhed som fortsætter at eksistere uafhængigt af hovedejeren (og hvis virksomheden går konkurs driver konkursforvalteren SRW videre) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Hvordan kan han det, hvis der ikke er penge til det?? Nej' date=' det er kun hovedejeren som er gået konkurs, men SRW er en virksomhed som fortsætter at eksistere uafhængigt af hovedejeren (og hvis virksomheden går konkurs driver konkursforvalteren SRW videre)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Hvordan kan han det' date=' hvis der ikke er penge til det??[/quote']I dont know, men trust me, den er ikke lukket og lader heller ikke til at blive det:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Jeg tror ikke der er et samlet sted hvor de står, der er jo mange som lejer den privat og selv afholder arrangementer, på samme måde som vi gør det. Tror kun Sturup har dem i deres kalender som de selv har fingerene i :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Hvordan lejer man Sturup??? Og hvad koster det?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Hvordan lejer man Sturup??? Og hvad koster det?? jamen det gør du ved ringe til dem :) Priserne må du snakke med dem om, samt deres regler for at leje den :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 OK...Takker :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Sturup i krise... jamen det gør du ved ringe til dem :) Priserne må du snakke med dem om, samt deres regler for at leje den :) Jeg kan se på arrangementskalenderen for Porsche Club Sverige, at klubben ikke kommer til Sturup i 2009. Det plejer klubben at komme hvert år, så måske Sturup ér closed for en tid... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 Jeg kan se på arrangementskalenderen for Porsche Club Sverige, at klubben ikke kommer til Sturup i 2009. Det plejer klubben at komme hvert år, så måske Sturup ér closed for en tid...Bare fordi Porsche ikke kører der? Hør nu efter hvad jeg siger, den er IKKE lukket! Sydskanes emse har fx. booket banen 15 gange i år... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
XLCARS 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 Carsten Leveau som ejer eller ejede Sturup er gået personlig konkurs. http://www.erhvervsbladet.dk/article/20081217/news02/81217001/ Det betyder som udgangspunkt at der ikke er nogen til at opretholde driften af Sturup. Det eneste vi kan håbe på er at der kommer nogle investorer ind og synes det er verdens bedste idé at få Sturup til at kører videre :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 Bare fordi Porsche ikke kører der? Nogen mennesker vil bare ikke forstå Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 Eller også forstår de????? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2009 Bare lige for at ligge låg på om man kan booke Sturup eller ej, så er jeg altså ved at få mine arrangmenter på plads med dem as we speek, så med andre ord som alle nok kan forstå.....DET KAN MAN GODT..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
XLCARS 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2009 Bare lige for at ligge låg på om man kan booke Sturup eller ej' date=' så er jeg altså ved at få mine arrangmenter på plads med dem as we speek, så med andre ord som alle nok kan forstå.....DET KAN MAN GODT.....[/quote'] Cool Miriam Har du evt. et tlf. nr. eller mail til dem, så vi andre kan få vished med trackdays m.m.? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
REMS 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2009 PCS Syd vil hellere køre på Knutstorp. Sturup er "for lille" og jeg har iøvrigt en tendens til at give dem ret. Desuden er Knutstorp bare en bedre bane - men DET er KUN min egen holdning. Sturup bærer en lille smule præg af være tidl. gokart bane. Udfordringerne er større på Knutstorp. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2009 PCS Syd vil hellere køre på Knutstorp. Sturup er "for lille" og jeg har iøvrigt en tendens til at give dem ret. Desuden er Knutstorp bare en bedre bane - men DET er KUN min egen holdning. Sturup bærer en lille smule præg af være tidl. gokart bane. Udfordringerne er større på Knutstorp. Enig, venter også med at booke Sturup helt færdig, til jeg har fået bekræftet hvilken dag jeg har Knutstorp. Så bliver Sturup lidt opvarmning :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2009 PCS Syd vil hellere køre på Knutstorp. Sturup er "for lille" og jeg har iøvrigt en tendens til at give dem ret. Desuden er Knutstorp bare en bedre bane - men DET er KUN min egen holdning. Sturup bærer en lille smule præg af være tidl. gokart bane. Udfordringerne er større på Knutstorp. Kan kun være enig. På motorcykel foregår det i 2. og 3. gear på sturup. Det er lidt kedeligt. Knutstorp ER bare federe.... Men, knutstorp er bare sindsyg dyr i baneleje, så derfor er sturup så populær. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2009 Ja, Sturup er voldsom hård mod gearkassen. Miriam hvornår starter jeres trackday arrangementer? April? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2009 Ja' date=' Sturup er voldsom hård mod gearkassen. Miriam hvornår starter jeres trackday arrangementer? April?[/quote'] ja vi kører 2-3 på Sturup og 1 på Knutten. Men afventer lige på mandag at Knutstop bekræfter hvilken dag vi har fået, før jeg booker Sturup helt færdigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites