Jump to content
macpack

Nyt Gulv (Kvalitet). nogle gode steder.?

Recommended Posts

Nu står vi igang med at ligge nyt gulv, vi mangler bare gulve... :scared: Ej, kender i nogle gode steder udover bauhaus som sælger kvalitets gulv her i malmø/skåne.? "Syntes ikke udvalget i bauhaus er særlig stort indenfor massivt træ, da de næsten kun har alt i laminat crap."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det kommer igen an på hvad man betegner som kvalitet .. nogle synes at et bauhaus gulv til 300kr pr m2 er fint andre synes det er skodkval og vil ha fint merbau skibsgulv til 2000kr pr m2 og andre igen er glade for byggmax´s 44kr pr m2 gulv(mig inkl. jeg lagde 90m2 på 3 timer og det ser fint ud er slidstärkt som bare fanden har hevet en bunke stålreglar henover med skruer under uden der er kommet ridset og selv de gange hvor store glöder fra kaminen har ligget länge på gulvet er der ikke kommet märker)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Michael: Kanon, damen og jeg var der ude ved golvpoolen igår, og de har sku fint udvalg. Granitten til gangen og køkkenet er valgt, så nu mangler vi bare kontor,soveværelse og stuen hvor vi skal have fundet lige netop den type træ gulv vi kan lide...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Michael: Kanon, damen og jeg var der ude ved golvpoolen igår, og de har sku fint udvalg. Granitten til gangen og køkkenet er valgt, så nu mangler vi bare kontor,soveværelse og stuen hvor vi skal have fundet lige netop den type træ gulv vi kan lide...
Kan også varmt anbefale Golvpoolen. Super rådgivning, service og varer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites