Jump to content
bluee

Frisk Fisk pakke - levering

Recommended Posts

Tak for det. Den havde jeg helt overset. Får faktisk første leverance fra dem på Fredag men kan være jeg kan nå at få en fisk med :) Jeg tror dog forskellen på skagenfood og dem her er at skagenfood leverer opskrifter og tilbehør med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

forslag. har en ven der handler med fisker til daglig... han siger at prisen på skrubber i år er så lav, så fiskerne hellere end gerne ville sælge dem uganda.. prisen på skrubber sidste år lå på 35- 40 kr pr. kg. (engropris) i år ligger de på 4 -5 kr kg.. så det siger vel li´som sig selv, ikk...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Vi bor i Klagshamn og i Klagshamn havn ligger der en lille fiskehandler i havnen (du ser ham når du parkerer på parkeringspladsen ved havnen, så er lige fremme) og han har frisk fisk hver dag fra kl. 12 til 15. Hans priser er meget fine og fiskene er kanon. 1 kg friskfanget laksefillet koster 110 SEK. Han har også skrubber, rødspætter, sild og andre fisk alt efter sæson. Mvh Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites