Jump to content
claussmits

Køb af bil

Recommended Posts

Hej Jeg vil høre om der er nogle af jer der har erfaringer med at købe bil ved bilforhandlere i Helsingborg? Og om i kan anbefale nogle forhandlere? Vi har følgende erfaring: Min kæreste og jeg var inde for at købe en bil ved Helsingborgs Bil, men det ente med at vi ikke gjorde det, da sælgeren var helt umulig, han blev nærmest sur på os fordi vi prøvede at forhandle om prisen. (så vi viser os ikke der igen). Det vi forhandlede om var et service (da det ikke var gjort de sidste 3000mil), vinterdæk og en lygte hvor glasset var i stykker. Det skal siges at hvis han ikke havde opført sig sådan, og vi enten havde fået service eller vinterdæk med havde vi købt den. Er det ikke normalt at man prøver at handle lidt når man køber biler? Bilen vi ville købe var en Saab 9-5 2,3t, 2005/06. -Claus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Find et andet sted Desværre findes der en del der tager det som en personlig fornærmelse når man prutter. I disse tider kan de ikke tillade sig at være sådan. Find et andet sted. Min erfaring siger at de yngre forsælgere er lettere at handle med end de gamle. Prøv at checke priser lidt længere væk. Oftest kan det betale sig. Held og lykke med købet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Priserne i selve Helsingborg er ikke de fedeste tror jeg. Jeg har haft 2 gode oplevelser i Helsingborg dog, hos Hedin bil og Volvo/renault forhandleren længere nede af gaden. Super flinke og brugte den tid på mig som jeg forventede, på trods af jeg kun var ude og ose på det tidspunkt. Ellers har jeg en rigtig god oplevelse hos Din bil i Trelleborg, hvor jeg endte med at købe min nuværende bil. Super service og info - og der blir brugt tid på hver enkelt kunde, uanset hvor mange der står i "kø" :-) Ved dog ikke om der er forskel på om man køber brugt eller fabriksny/demo bil ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Tak for jeres kommenter og svar. Det ente med at vi kørte til Kristianstad og købte en fin Saab 9-5. Vi fandt en forhandler med rigtig god service hvor vi følte os godt behandlet samt vi fik et lille nedslag i prisen på 1900 kr. bilforhandleren hedder: Östra Skånes Bilvaruhus AB.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites