Jump to content
Gio

Flere problemer: Content Encoding error

Recommended Posts

Jeg oplever med mellemrum et andet problem (efter at debatten er blevet flyttet..... er vBulletin blevet opgraderet i forbindelse hermed?). Naar jeg trykker 'Send svar', returneres en helt blank (hvid) side, og jeg omdirrigeres ikke tilbage til traaden. Svaret optraeder dog korrekt i den paagaeldende traad, naar jeg efterfoelgende manuelt navigerer frem til den bagefter. Ved ikke om det er browser-specifikt (bruger FireFox 3.0.5).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg oplever med mellemrum et andet problem (efter at debatten er blevet flyttet..... er vBulletin blevet opgraderet i forbindelse hermed?). Naar jeg trykker 'Send svar'' date=' returneres en helt blank (hvid) side, og jeg omdirrigeres ikke tilbage til traaden. Svaret optraeder dog korrekt i den paagaeldende traad, naar jeg efterfoelgende manuelt navigerer frem til den bagefter. Ved ikke om det er browser-specifikt (bruger FireFox 3.0.5).[/quote'] Min gør det samme, den taler dog bare dansk til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg oplever med mellemrum et andet problem (efter at debatten er blevet flyttet..... er vBulletin blevet opgraderet i forbindelse hermed?). Naar jeg trykker 'Send svar'' date=' returneres en helt blank (hvid) side, og jeg omdirrigeres ikke tilbage til traaden. Svaret optraeder dog korrekt i den paagaeldende traad, naar jeg efterfoelgende manuelt navigerer frem til den bagefter. Ved ikke om det er browser-specifikt (bruger FireFox 3.0.5).[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Præcis det samme oplever jeg også. Jeg har tidligere informeret Steen. Går ud fra han kigger på det.
Hvis jeg må tilføje en petitesse-fejl. På forsiden nederst er der link til blog-kommentarer, og de står med html-koderne vist som tekst : » Blog Kommentarer Comment by Gio Prøv hér.... Comment by chaospilot Jeg kan varmt anbefale at gå i en 350000 mils stor bue udenom Din Bil i Malmö og Helsingborg. Ingen :flov: Æv, så blev koderne brugt, ikke vist når jeg kopierede det ind

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Firefox smed denne i hovedet på mig' date=' da jeg lige skrev i en tråd for to min siden.[/quote']Jeg får fortsat denne kylet i hovedet rigtig ofte! attachment.php?attachmentid=2648&stc=1&d=1232056383 I IE får jeg bare at vide siden ikke kan vises, og må så manuelt rette i URL'en for at komme videre. Så, på sin vis, så behandler FF fejlen lidt bedre :th2: (...og "Try again" loader faktisk siden ved klik)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg oplever med mellemrum et andet problem (efter at debatten er blevet flyttet..... er vBulletin blevet opgraderet i forbindelse hermed?). Naar jeg trykker 'Send svar'' date=' returneres en helt blank (hvid) side, og jeg omdirrigeres ikke tilbage til traaden. Svaret optraeder dog korrekt i den paagaeldende traad, naar jeg efterfoelgende manuelt navigerer frem til den bagefter. Ved ikke om det er browser-specifikt (bruger FireFox 3.0.5).[/quote'] I ny og næ gør debatten stadigvæk, som Dannemare også oplever (IE7).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites