Gio 23 Anmeld indhold Skrevet January 15, 2009 Firefox smed denne i hovedet på mig, da jeg lige skrev i en tråd for to min siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2009 Den gjorde det for mig hele dagen igår også. Fortsætter idag kan jeg se. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2009 Jeg oplever med mellemrum et andet problem (efter at debatten er blevet flyttet..... er vBulletin blevet opgraderet i forbindelse hermed?). Naar jeg trykker 'Send svar', returneres en helt blank (hvid) side, og jeg omdirrigeres ikke tilbage til traaden. Svaret optraeder dog korrekt i den paagaeldende traad, naar jeg efterfoelgende manuelt navigerer frem til den bagefter. Ved ikke om det er browser-specifikt (bruger FireFox 3.0.5). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2009 Jeg oplever med mellemrum et andet problem (efter at debatten er blevet flyttet..... er vBulletin blevet opgraderet i forbindelse hermed?). Naar jeg trykker 'Send svar'' date=' returneres en helt blank (hvid) side, og jeg omdirrigeres ikke tilbage til traaden. Svaret optraeder dog korrekt i den paagaeldende traad, naar jeg efterfoelgende manuelt navigerer frem til den bagefter. Ved ikke om det er browser-specifikt (bruger FireFox 3.0.5).[/quote'] Min gør det samme, den taler dog bare dansk til mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2009 Jeg oplever med mellemrum et andet problem (efter at debatten er blevet flyttet..... er vBulletin blevet opgraderet i forbindelse hermed?). Naar jeg trykker 'Send svar'' date=' returneres en helt blank (hvid) side, og jeg omdirrigeres ikke tilbage til traaden. Svaret optraeder dog korrekt i den paagaeldende traad, naar jeg efterfoelgende manuelt navigerer frem til den bagefter. Ved ikke om det er browser-specifikt (bruger FireFox 3.0.5).[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2009 Præcis det samme oplever jeg også. Jeg har tidligere informeret Steen. Går ud fra han kigger på det. Hvis jeg må tilføje en petitesse-fejl. På forsiden nederst er der link til blog-kommentarer, og de står med html-koderne vist som tekst : » Blog Kommentarer Comment by Gio Prøv hér.... Comment by chaospilot Jeg kan varmt anbefale at gå i en 350000 mils stor bue udenom Din Bil i Malmö og Helsingborg. Ingen Æv, så blev koderne brugt, ikke vist når jeg kopierede det ind Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2009 Æv' date=' så blev koderne brugt, ikke vist når jeg kopierede det ind[/quote']*fanfare*...Moderator to the rescue! :th2: http://www.sunddebat.com/ - kassen i bunden ser sådan ud: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2009 *fanfare*...Moderator to the rescue! :th2: Takker :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2009 Takker :th2:Det var så lidt. Så kan jeg så undre mig over billedet i mit forrige indlæg, når originalen fylder 19k og ser sådan her ud: Hvorfor behandler vBulletin vedhæftede filer så forskelligt!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2009 Firefox smed denne i hovedet på mig' date=' da jeg lige skrev i en tråd for to min siden.[/quote']Jeg får fortsat denne kylet i hovedet rigtig ofte! I IE får jeg bare at vide siden ikke kan vises, og må så manuelt rette i URL'en for at komme videre. Så, på sin vis, så behandler FF fejlen lidt bedre :th2: (...og "Try again" loader faktisk siden ved klik) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2009 Jeg oplever med mellemrum et andet problem (efter at debatten er blevet flyttet..... er vBulletin blevet opgraderet i forbindelse hermed?). Naar jeg trykker 'Send svar'' date=' returneres en helt blank (hvid) side, og jeg omdirrigeres ikke tilbage til traaden. Svaret optraeder dog korrekt i den paagaeldende traad, naar jeg efterfoelgende manuelt navigerer frem til den bagefter. Ved ikke om det er browser-specifikt (bruger FireFox 3.0.5).[/quote'] I ny og næ gør debatten stadigvæk, som Dannemare også oplever (IE7). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites