Fagerland 10 Anmeld indhold Skrevet January 14, 2009 Jeg må lige komme med et udbrud. Jeg er ved at brække mig over Salus:sick: Min Salus ansvars forsikring på min bil. Der fik jeg et pænt brev i slutningen af Nov 08 hvor, at der stod "Makulerede" henover. Se det har jeg fået engang før, og tænkte dengang, at det var en fejl. Dengang røg min forsikring så til trafikforsikringen, og jeg skulle betale 9 gange mere for min forsikring i en periode på lidt over 1 måned. (Grunden til denne fejl var, at de ikke kunne se min betaling sagde de, kostede mig 2K). De ville dog ikke erkende fejlen, så jeg kunne slippe for trafikforsikringer, men ville gerne have mig tilbage selvom som kunde:rolleye: (og ja, jeg kunne havde læst brevet helt og reageret 100 % efter bogen - Sket er sket) Denne gang tænkte jeg så, lært af gammel fejl, ahh nu kontakter jeg dem, skrive en mail med kopi af min konto udtog fra min bank, så de kan se at jeg har betalt. Den fik jeg svar på efter en uges tid. At de havde lavet en fejl. Så alt burde være i orden nu. Men så skete det, at i mandags, der fik jeg et nyt brev fra Salus med "Markulerede", og min forsikring overgår til Trafikforsikringen pr. 19/1 hvis jeg ikke betaler:fight: Jeg brækker mig over dem, nu ved jeg hvorfor de er billige, de har ikke styr på noget som helst!!!! Glæder mig til deres svar på min nye mail i mandags. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 Jeg må lige komme med et udbrud. Jeg er ved at brække mig over Salus:sick:Salus blev for dyre for mig...og deres service svarede desværre ikke til deres mer-betaling. Jeg skiftede til Vesta (gennem Nordea) - og har ikke fortrudt...endnu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Movieman 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 argh Forståeligt nok da! Utroligt at de ikke kan vedkende sig deres ansvar.!!! Jeg har dog ikke haft erfaring med at de er billige? Troede det var en af de dyreste? Jeg skulle give 50.000 mere om året for mine forsikringer ved skift til dem fra Vesta. Og det er alligevel til at tage og føle på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2009 Giv mig luft!!! ARRHHHHHHHHH:fight: Så har jeg talt med en kundeservice medarbejder efterfølgende omtalt som Hun/hende. Efter de IKKE har svaret på mine 2 mails. Det endte med, at HUN lage røret på, da jeg ville klage over hende. Det startede ok, at jeg forklarede hende, at jeg ikke kan forstå deres breve. Efter 5 minutter bliver hun ved med, at spørge hvorfor jeg ikke bare betaler mine regninger. Jeg svare, at jeg har fået en mail hvor I (Salus) oplyser, at det er en fejl. At de (Salus) har lavet en fejl. Og jeg er lidt forvirret, derfor har jeg skrevet til dem (Salus). Efter hun har spurgt 4 gange mere og jeg har svaret det samme, siger hun til sidst til mig: (citat start) Kan du ikke regne, 1+1 og 2+2, ved du ikke hvad det er? du må da forstå, at du skal betale dine regniner!! (citat slut). Der tænder jeg HELT af. Her spørger jeg efter hendes chef. Hun oplyser, at der ikke er nogle tilstede, og spørge videre om hvorfor, at jeg ikke "bare" betaler mine regniner, så er alle problemer jo væk. Herefter slår jeg over i engelsk (grundet jeg kan flere bandeord på dette sprog), og fortæller hende, at jeg blot retter mig efter en mail, som DE har skrevet. Hvorpå hun svare: at hun er da ligeglad med hvad andre i Salus har svaret og skrevet til mig (på dette tidspunkt efter 15 minutters debat frem og tilbage, er min puls på 140). Efter et par minutter mere prøver jeg, at komme lidt ned, og spørger til hendes navn. Det vil hun ikke give mig. Jeg spørger igen, får hendes fornavn, og da jeg 2 gange spørger efter hendes efternavn, ligger hun på. Der var jeg paf. Jeg har skrevet en klage til dem. Har fået svar fra en chef, at De kigger meget seriøst på det. Jeg har skrevet i min klage, at jeg nok også har lavet en fejl ved, at ikke at tjekke mine regninger. Som doc, har jeg lige skrevet hvad Salus i første omgang svarede til mig: ------------------------------------------ > From: kundcenter@salusansvar.se > To: mfagerland@hotmail.com > CC: mailuppfoljningsak@salusansvar.se > Date: Tue, 16 Dec 2008 14:40:06 +0000 > Subject: REF=147862::SV: Kundnummer 2926751 > > > > Hej Martin! > > Tack för ditt e-brev. > > Pengarna är mottagna och du kan bortse från den makulerade fakturan. Det har skett en felaktig annullation från vår sida men försäkringarna är återupprättade så att det inte finns något glapp i försäkringsperioden. Därför kommer du även i dagarna få bekräftelse på nyteckning av försäkringarna. Ledsen att vi ställt till det. Försäkringarna gäller som vanligt. > > > > Med vänlig hälsning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cronatus 13 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Jeg har sidder og læst lidt på din anden tråd om Salus, og fandt denne :).. hvad blev resultatet her ? Fik du en undskyldning fra Salus eller fandt du ud af hvorfor de ikke kunne se dine indbetalinger ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Jeg blev ringet op af 2 personer dagen efter. Den ene var deres kommunikations direktør, som sagde at kigge meget alvorligt på sagen og gav mig en undskyldning. Samt chefen for kundeservice. Hun havde talt med den person, som havde talt med mig telefonen, og hun undskyldte også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites