Pendleren 10 Anmeld indhold Skrevet January 14, 2009 Hej allesammen, Glædelig Baghjul og et supert Nytår til jer alle. Så har jeg fri kalender for evt. malerarbejde igen. Det har været et travlt år og jeg takker de rigtig mange herinde som har gjort brug af min assistance igennem 2008. Er man ny herinde og kender man IKKE til mit arbejde (Kvalitet etc.), så er jeg overbevist om at nogen herinde gerne vil smide et par ord. Jeg vil endvidere undskylde for de mange opgaver jeg har måtte takke nej til i 2008 grundet travlhed. Jeg er self. også til rådighed skulle man mangle råd eller vejledning. Ingen opgaver er for små eller store. :) Venligst Øresunds Maleren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 Man kan self også ringe på +453122779. Svarer jeg ikke, så læg en besked og jeg ringer jer op lige så snart jeg er ledig. Venligst Pendleren (Øresunds Maleren) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 ...det kræver jo du besvarer dine PM's herinde Jeg skrev til dig for små seks måneder siden, og hørte aldrig noget. Der kan jo være sket en fejl, selvfølgelig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 Det er ingen fejl. Jeg er også blevet brændt af på det groveste, så der er ingen anbefaling herfra. :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 Det er ingen fejl. Jeg er også blevet brændt af på det groveste' date=' så der er ingen anbefaling herfra. :([/quote'] Jeg skriver ikke dette for at kaste med mudder, men ret må sgu være ret, Jan. Jeg har kontaktet og endda givet dig råd omkring dette, så dette er ikke sandt. Har der været en smutter på en p.m., så undskylder jeg self. dette, men det her er ikke fair. Så forklar mig venligst hvordan du på nogen måde er blevet brændt af på det groveste, så folket og jeg herinde er indforstået med hvad du snakker om? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 ...det kræver jo du besvarer dine PM's herinde Jeg skrev til dig for små seks måneder siden, og hørte aldrig noget. Der kan jo være sket en fejl, selvfølgelig. Gio, som admin, kan du se om P.M's er modtaget for jeg kan ikke se den p.m. du snakker om.. Hvornår sendte du denne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 Jeg skriver ikke dette for at kaste med mudder, men ret må sgu være ret, Jan. Jeg har kontaktet og endda givet dig råd omkring dette, så dette er ikke sandt. Har der været en smutter på en p.m., så undskylder jeg self. dette, men det her er ikke fair. Så forklar mig venligst hvordan du på nogen måde er blevet brændt af på det groveste, så folket og jeg herinde er indforstået med hvad du snakker om? Tja. Sidste besked jeg fik fra dig var den 26/10, hvor du var på vej hjem fra Japan. Så langt er der vel heller ikke fra Japan til Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 Tja. Sidste besked jeg fik fra dig var den 26/10' date=' hvor du var på vej hjem fra Japan. Så langt er der vel heller ikke fra Japan til Sverige.[/quote'] Rart at se at du har en smule humor :) Hvad var den besked? Jeg kan godt huske den besked, men synes kun det er fair at dette bliver klart lagt da det er mit "levebrød" du angriber. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 Rart at se at du har en smule humor :) Hvad var den besked? Jeg kan godt huske den besked' date=' men synes kun det er fair at dette bliver klart lagt da det er mit "levebrød" du angriber.[/quote'] jamen her er beskeden : Hej Jan, Yes, jeg har modtaget din besked. Jeg er på vej hjem fra Japan nu. Familie besøg Men jeg stikker gerne hovedet forbi og kigger på det. Nu må vi lige få det ordnet Hvis du har det som jeg, så bliver det hurtigt et irritationsmoment Hvad synes du? Venligst Theis (Maleren) Det var altså den 26/10. Så synes jeg det er ret underligt at du nu søger efter arbejde, når du intet har foretaget díg her hos mig. Du kunne jo bare sige hvis du ikke var interreseret i opgaven. Så hvis jeg angriber dit levebrød, så må det være sådan. Jeg tror heller ikke at andre ville acceptere dette. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 jamen her er beskeden : Hej Jan, Yes, jeg har modtaget din besked. Jeg er på vej hjem fra Japan nu. Familie besøg Men jeg stikker gerne hovedet forbi og kigger på det. Nu må vi lige få det ordnet Hvis du har det som jeg, så bliver det hurtigt et irritationsmoment Hvad synes du? Venligst Theis (Maleren) Det var altså den 26/10. Så synes jeg det er ret underligt at du nu søger efter arbejde, når du intet har foretaget díg her hos mig. Du kunne jo bare sige hvis du ikke var interreseret i opgaven. Så hvis jeg angriber dit levebrød, så må det være sådan. Jeg tror heller ikke at andre ville acceptere dette. Det er nu ikke sådan jeg huske denne sag, men vi kan vidst blive ved sådan her, så mon ikke det er bedst at vi bare stopper her. Jeg håber du har fået din væg ordnet og alt er i fineste orden nu. Jeg har intet problem med at give en undskyldning uanset hvad der ligger til grund for dette, da kunden jo altid har ret, så skal vi ikke bare lade det ligge ved det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 Så kan man vidst ikke få en bedre start på 2009, som selvstændig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 Gio' date=' som admin, kan du se om P.M's er modtaget for jeg kan ikke se den p.m. du snakker om.. Hvornår sendte du denne?[/quote']Hej Theis - jeg kan ikke se om de er modtaget - kun om de bliver læst, HVIS jeg har bedt om en kvittering for samme - og det gjorde jeg ikke med nævnte meddelelse, desværre. Dato-stemplet siger: 10-07-2008, 13:49 for afsendelse. ...og så ér jeg altså kun moderator Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 Hej Theis - jeg kan ikke se om de er modtaget - kun om de bliver læst, HVIS jeg har bedt om en kvittering for samme - og det gjorde jeg ikke med nævnte meddelelse, desværre. Dato-stemplet siger: 10-07-2008, 13:49 for afsendelse. ...og så ér jeg altså kun moderator :) Jeg forstår. Jeg ville som bare gerne have fundet fejlen her :) Jeg kan oplyse at jeg ikke har oplyste besked i min indbakke.. Underligt. Dog vil jeg sige at dette ikke er første gang det er er sket. I 2008 modtog jeg mere end 600 pm's, så måske serveren knækkede ;) Men ihvertfald så er jeg ked af ovenstående, Gio. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 Men ihvertfald så er jeg ked af ovenstående' date=' Gio.[/quote']Shit happens - og jeg ér klar over at ting kan blive væk. Du var/er sikkert også for dyr alligevel ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 Shit happens - og jeg ér klar over at ting kan blive væk. Du var/er sikkert også for dyr alligevel ;) HAHA.. Hvis der er en ting jeg ikke er, så er det dyr. Faktisk er jeg for billig, men sådan er det jo nu engang. Vi Vikinger skal jo hjælpe hinanden, ikke sandt. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 HAHA.. Hvis der er en ting jeg ikke er, så er det dyr. Faktisk er jeg for billig, men sådan er det jo nu engang. Vi Vikinger skal jo hjælpe hinanden, ikke sandt. :th2:Du er velkommen til at skrive en PM (;)) om hvad dine priser ér. Jeg skal have tapetseret og malet en bunke rum... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CarTrends.dk 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 hvorfor er det egentligt at han må "sælge" vare herinde uden at skulle betale for det? jeg ka huske da jeg oprettede annoncer med fælge til salg blev det slettet pga kommericielt salg og så oprettede i vist noget med betaling til de brugere som ville reklamere, er det ikke dette som sker her? med mindre cføli han tilbyder sort arbejde :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 hvorfor er det egentligt at han må "sælge" vare herinde uden at skulle betale for det? jeg ka huske da jeg oprettede annoncer med fælge til salg blev det slettet pga kommericielt salg og så oprettede i vist noget med betaling til de brugere som ville reklamere' date=' er det ikke dette som sker her? med mindre cføli han tilbyder sort arbejde :laugh:[/quote']Fra Salgs-afdelingen. Derudover, så er vi hér inde i en kategori hvor folk kan forespørge på diverse jobs de vil have udført, og folk kan henvende sig hvis de kan hjælpe - og omvendt, så kan håndværkere sælge deres ydelser tilsvarende. Det der skete dengang, var at vi ikke ville have rene kommercielle annoncer herinde. Sidenhen er det blevet tilladt, såfremt varen sælges med en fordel for sunddebat-brugere. Things change...så følg med ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CarTrends.dk 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 hehe cool men ja jeg ska være mere up 2 date men det svært og ha styr på det hele:laugh::D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 hehe cool men ja jeg ska være mere up 2 date men det svært og ha styr på det hele:laugh::DSelvfølgelig. Jeg har selv svært ved at følge med nogle gange... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
st1berg 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2009 hehe cool men ja jeg ska være mere up 2 date men det svært og ha styr på det hele:laugh::D Men du er sq heller ikke den hurtigste knallert på havnen, vel... :D:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CarTrends.dk 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2009 nej ik mere det arbejdsrelateret stress hehe det klinisk dokumenteret i form at mit hår begynder og falde af:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2009 Hvis du var indianer, blev du kaldt "vandrende tinding" ??? nej ik mere det arbejdsrelateret stress hehe det klinisk dokumenteret i form at mit hår begynder og falde af:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites