jpc 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 Jeg vil nedgraderer fordi min nyindkøbte PC ikke virker ordentlig med Vista.....Fryser konstant, når den har stået uberørt i 1 times tid!! Havde egentlig tænkt mig at afleverer den til rep hos El-giganten, men har lagt en masse billeder ned i Picasso og det tager en krig og flytte over på anden PC mv. Du risikerer andre problemer (+ det med dvale, som jeg havde problemer med i xp) hvis du nedgraderer. Det er ikke alle maskiner, der findes xp-drivere til. Enten skal du som foreslået prøve at slå dvalen fra og se om det hjælper, eller også skal du indlevere den til elgiganten. Alt andet er ikke så nemt, når du ikke er nørd som (nogle af) os andre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 Du risikerer andre problemer (+ det med dvale, som jeg havde problemer med i xp) hvis du nedgraderer. Det er ikke alle maskiner, der findes xp-drivere til. Enten skal du som foreslået prøve at slå dvalen fra og se om det hjælper, eller også skal du indlevere den til elgiganten. Alt andet er ikke så nemt, når du ikke er nørd som (nogle af) os andre. Har prøvet at slå dvale fra!!! Bare for at opsumerer: Når PCén ikke har været rørt i 1-2 timer, kan man stadig bevæge musen rundt på skrivebordet, MEN klikker man på IE, docs etc. sker ingenting.......Man kan heller ikke klikke på "log af", "slumre", "luk Pc" etc!!! Mystisk mystisk.......Og ikke fedt når man lige har købt ny PC mit alles! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 Har prøvet at slå dvale fra!!! Bare for at opsumerer: Når PCén ikke har været rørt i 1-2 timer, kan man stadig bevæge musen rundt på skrivebordet, MEN klikker man på IE, docs etc. sker ingenting.......Man kan heller ikke klikke på "log af", "slumre", "luk Pc" etc!!! Mystisk mystisk.......Og ikke fedt når man lige har købt ny PC mit alles! Kan ikke se ud af de foregående skriverier, om du har prøvet at vende tilbage til AVG som jeg tidligere foreslog? (og vær sikker på du kun har ét antivirus installeret) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 Du er ikke den eneste der har prob. med Vista, når jeg er på en eller anden HP fryser min MEGET ofte, og så kan jeg kun ctrl-alt-del og lukke siden og starte op på ny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret March 4, 2009 Kan ikke se ud af de foregående skriverier, om du har prøvet at vende tilbage til AVG som jeg tidligere foreslog? (og vær sikker på du kun har ét antivirus installeret) Sorry - Hvad mener du med at vende tilbage til AVG? Har købt Symantec/Norton og installeret det og det er det eneste antivirus på PC.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2009 Sorry - Hvad mener du med at vende tilbage til AVG? Har købt Symantec/Norton og installeret det og det er det eneste antivirus på PC.... Nej, undskyld, ser ud som om jeg blander det sammen med en anden tråd. Men jeg har netop oplevet at problemer af den slags, som du har, kunne løses ved at afinstallere Norton og i stedet f.eks. bruge AVG http://www.avg.com/filedir/inst/avg_free_stf_en_85_278a1439.exe Ellers synes jeg stadig du skal indlevere den til reparation. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret March 5, 2009 Nej, undskyld, ser ud som om jeg blander det sammen med en anden tråd. Men jeg har netop oplevet at problemer af den slags, som du har, kunne løses ved at afinstallere Norton og i stedet f.eks. bruge AVG http://www.avg.com/filedir/inst/avg_free_stf_en_85_278a1439.exe Ellers synes jeg stadig du skal indlevere den til reparation. Kender ikke AVG og Norton er markedets mest udbredte:confused: (ligesom Vista:surprise:)..... Men måske jeg skulle afinstallerer Norton og teste helt uden noget og derefter med AVG! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites