hpn 10 Anmeld indhold Skrevet January 13, 2009 ja, ha!!!! Når man kigger på hus, står der ofte "5 minutter til dagis, skole" osv Men hvad hjälper det, når man ikke får pladser til börnene för til september????? Så har vi boet her over et år!!! Jeg har lige talt med den ansvarlige (i övrigt flink fyr), som beklagede, at vi kommer til at vente så länge. 0 pladser i öjeblikket, og ungerne står sidst på listen fordi de allerede har dagis 15 km väk. Og når man skal med to busser hver dag, hver vej, er det altså langt for börnene. Hvad med Malmö kommunes "4. måneders liste"? bare lige et surt opstöd herfra. :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2009 Hej! Har du kollat upp om det finns plats på nån privat förskola i närheten? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2009 Hvad med Malmö kommunes "4. måneders liste"? bare lige et surt opstöd herfra. :o Den findes jo, men som du selv skriver så har du jo en plads, og så ryger du på en overflytnings kø, hvor man ikke bliver prioriteret først. Det er vel også ok, taget i betragtning at du har en plads, og der er flere andre som ikke har fået en endnu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2009 enig, men så synes jeg også, at man skal have det at vide - "I kan först forvente pladser om et år" i stedet for "I kommer på 4. mdr-listen". Så ved man da, hvad man har at göre med. Jenny; jeg har ikke hört om privat förskola her i Oxie :( ved du, hvor jeg kan undersöge det närmere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
timler 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2009 liste over børnehaver i vellinge.... Hey er der nogen der kan hjælpe,, skal have skrevet min søn op i børnehave i vellinge, men har ingen liste over hvor der er børnehaver og hvad det er for nogen, er der nogen der er kendt i vellinge der ved noget om det og måske adresser på dem..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2009 Hey er der nogen der kan hjælpe' date=', skal have skrevet min søn op i børnehave i vellinge, men har ingen liste over hvor der er børnehaver og hvad det er for nogen, er der nogen der er kendt i vellinge der ved noget om det og måske adresser på dem.....[/quote'] http://www.vellinge.se/invanare/barn-utbildning/ Er dog ikke kendt i vellinge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites