Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 Lad os håbe du når at få det GIO. så kan folk pille ved dit og ikke mit :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 Lad os håbe du når at få det GIO. så kan folk pille ved dit og ikke mit :)Næh-næh...så er der bare mere at rode med :th2: Brian har nogle namme-nam IS-glas vi skal fedte med. Noget med at du styrter rundt ude i haven, og så skal vi se hvor hurtige de er Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 Næh-næh...så er der bare mere at rode med :th2: Brian har nogle namme-nam IS-glas vi skal fedte med. Noget med at du styrter rundt ude i haven, og så skal vi se hvor hurtige de er Vil godt garantere han ikke er hurtig nok! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 Lad os håbe du når at få det GIO. så kan folk pille ved dit og ikke mit :) Så vidt jeg husker var dit jo et mrk II. Det kan Gio's ikke være med den alder. Så vi skal jo pille ved begge :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 Så vidt jeg husker var dit jo et mrk II. Det kan Gio's ikke være med den alder. Så vi skal jo pille ved begge :) nej ikke nednu. Det jeg har med er et jeg har lånt af en jeg arbejder sammen med og et en mrk I .. Vil ikke købe et før mrk II er til at få fat i igen.. PS: Så er der i dag 14 dage til FOTOfesten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2009 Det er kun Ds'eren (og 5D/5D mkII) der er fullframe. De andre er FOV 1.3 og 1.6. http://www.nicolasgenette.com/Labo/Articles/CropFactor/index_us.php ...lidt læsning omkring cropfactor for de nysgerrige - i et let-tilgængeligt sprog/format.Faldt lige over en lille oversigt: Kilde: http://www.the-digital-picture.com/Canon-Lenses/Field-of-View-Crop-Factor.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2009 Faldt lige over en lille oversigt: Kilde: http://www.the-digital-picture.com/Canon-Lenses/Field-of-View-Crop-Factor.aspx Hmm prismæssigt kan jeg godt se at 5D vil være det bedste køb. For på en 1Ds mrk II kommer man ned i det lille 2" display som på en 20D og det vil jeg slet ikke kunne klare efter jeg har 2½" på 30D Men FF er godt nok fristende! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2009 skal du ud og købe et oki cam som du gerne vil bruge i lang tid og have rigtig meget glæde af så køb FF.. Der er nogen oki til 7-9000kr på dba Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2009 Hmm prismæssigt kan jeg godt se at 5D vil være det bedste køb. For på en 1Ds mrk II kommer man ned i det lille 2" display som på en 20D og det vil jeg slet ikke kunne klare efter jeg har 2½" på 30D Men FF er godt nok fristende!5D og 1Ds mkIII til salg. Prismæssigt er 5D'eren nok mest interessant :D http://www.blocket.se/vi/19530611.htm?ca=23_11_s ...og 5D'eren er inkl. batterigreb. (...når man først har vænnet sig til det, så er det svært at undvære) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2009 Lige nu drømmer jeg bare. Har sq ikke 10k til at købe nyt fotogrej for. Desværre. Men NÅR jeg har det kan det være 5D mrk IV er nede i en god pris :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2009 Lige nu drømmer jeg bare. Har sq ikke 10k til at købe nyt fotogrej for. Desværre. Men NÅR jeg har det kan det være 5D mrk IV er nede i en god pris :D mrk IV :) du mener vel mrk II Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2009 mrk IV ... du mener vel mrk II Nej nej...BS har humor! :th2: Han mener skam mk IV (læs: Mark Four...om sådan cirka tre-fire-otte år e.l.) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2009 Så siger vi i kor.. 100 år før der kommer en mrk IV hehe--- :D Spørgsmålet er om de til den tid ikke dropper 5D mrk III og laver et helt nyt nummer. Måske 3D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2009 Nej nej...BS har humor! :th2: Han mener skam mk IV (læs: Mark Four...om sådan cirka tre-fire-otte år e.l.) :D Ja lige netop! Enten skal jeg ind og snakke med bossen om min løn eller også skal jeg være mere heldig i lotto hvis jeg skal retfærdiggøre et sådant køb :D Men er nu godt tilfreds med mit 30D. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2009 Så er der sendt lidt info afsted til dem af jer der har tilmeldt sig i kalenderen. Hvis nogen ikke skulle have fået den så giv lige besked. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2009 Så er der sendt lidt info afsted til dem af jer der har tilmeldt sig i kalenderen. Hvis nogen ikke skulle have fået den så giv lige besked.Ja...der skulle jo nødig gå kage i det, ikke!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sidsel 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2009 Godaften BS, Da jeg jo ikke kan den 14. februar har jeg ikke meldt mig til i kalenderen, men hvis der er noget jeg skal vide, kan du så ikke sende den info i en email eller PM. Hygge S Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2009 Hej Jeg er så en af de få der bor i Sverige men ikke har bil. Og nu når vi ved hvor BS bor, så vil jeg høre om der er en der bor i nærheden af Lindeborg i Malmö, som jeg kan køre med. mvh Jakob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2009 Godaften BS' date=' Da jeg jo ikke kan den 14. februar har jeg ikke meldt mig til i kalenderen, men hvis der er noget jeg skal vide, kan du så ikke sende den info i en email eller PM. Hygge S[/quote'] Der står faktisk ikke andet end adresse og sådan lidt. Men du får den da alligevel så ikke skal føle dig udenfor :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Frakkel, jeg kan da godt tage dig med. Men alt efter hvor lang tid arrengementet varer, bliver jeg måske nødt til at gå lidt tidligere. Det er jo åbenbart den fandens Valentines day. Jimmy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Frakkel, jeg kan da godt tage dig med. Men alt efter hvor lang tid arrengementet varer, bliver jeg måske nødt til at gå lidt tidligere. Det er jo åbenbart den fandens Valentines day. Jimmy Hov Det var lige en reminder..... Skal vist liiiige forberede min fridag en anelse :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Frakkel, jeg kan da godt tage dig med. Men alt efter hvor lang tid arrengementet varer, bliver jeg måske nødt til at gå lidt tidligere. Det er jo åbenbart den fandens Valentines day. Jimmy Det lyder godt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2009 så er der test af 5D II fra gøcker http://www.goecker.dk/Content/Producttests/CanonEOS5DmkII.asp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2009 Så drenge så er der ikke lang tid til vi skal drikke kaffe... GIO har du fået post :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2009 GIO har du fået post :)Jeps....alles guht! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites