Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Nå Thomas....hvad sker der med vores næste arrangement? Den 3 maj er vi jo ligesom ovre - og den 23 er på lørdag. Stram op! ;) Jowjow, er jo ligesom på Ferie her ikk!!! Der var ikke nogen der gav respons på den 3/5. Så må lige kigge i kalenderen engang. Det ligner den 7/6. så må vi jo se om det passer bjørnen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Det ligner den 7/6. så må vi jo se om det passer bjørnen...Samme dag som vi skal til stemmeurnerne (EU Parlaments-valg). Jeg ved dog ikke om jeg skal på arbejde endnu - men det skal ikke stå i vejen for datoen, hvis flertallet siger god for denne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2009 Er der kommet nogen fast dato? Bliver det på søndag som tidligere nævnt, kan jeg desværre ikke, da jeg er på job. /Jimmy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Er der kommet nogen fast dato? Bliver det på søndag som tidligere nævnt, kan jeg desværre ikke, da jeg er på job. /Jimmy Jeg kan nok heller ikke søndag den 7/6 desværre. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Jeg kan nok heller ikke søndag den 7/6 desværre. :) Ingen ny dato da thomas er lidt sløv i optrækket :D Nogen der evt kan lægge hus til og sætte en dato eller få arrangeret et sted vi mødes og tager nogen billeder af et eller andet? Mest så vi ikke går helt i stå? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Det ligner den 7/6. ... Næste weekend er allerede pænt overtegnet for mit vedkommende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Ingen ny dato da thomas er lidt sløv i optrækket :D Nogen der evt kan lægge hus til og sætte en dato eller få arrangeret et sted vi mødes og tager nogen billeder af et eller andet? Mest så vi ikke går helt i stå? Vi var jo et par stykker, som benyttede ms-racings trackday til at få taget lidt action billeder. MS holder vist en ny trackday sidst på måneden, hvis det var noget? :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Vi var jo et par stykker' date=' som benyttede ms-racings trackday til at få taget lidt action billeder. MS holder vist en ny trackday sidst på måneden, hvis det var noget? :th2:[/quote'] Ja men tror mimse har fået fingre i min vagtplan for alle deres arrangementer ligger på mine aftenvagter! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Ja men tror mimse har fået fingre i min vagtplan for alle deres arrangementer ligger på mine aftenvagter! Tror f**** - Ingen vil vel se en volvo stationcar på track Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Hvis nogle skulle få lyst til at fare ud og tage billeder med kort varsel, så smid en PM. Jeg har ferie - så det kunne let tænkes at jeg var frisk på at tage med. Kunne jo være rart at vi ikke gik helt i stå som gruppe, ja ;) Thomas! (er du gået i hi?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Tror f**** - Ingen vil vel se en volvo stationcar på track Hehe. Den kommer allerhøjest også til p-pladsen. Den båd skal sq ikke på bane! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Thomas! (er du gået i hi?) Nej han er i Media Markt :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Nej han er i Media Markt :DTror pokker...han tænger også til en flad ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Tror pokker...han tænger også til en flad ;) Hehe, ja de er sgu fede de nye flade:) Men der røg dog en ny opvaskemaskine i fælden i stedet, + en sodastream. Begge var mors dags gaver til Tina;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Hehe, ja de er sgu fede de nye flade. Men der røg dog en ny opvaskemaskine i fælden i stedet, + en sodastream. Begge var mors dags gaver til TinaDu er al'så en dejlig blød mand, Thomas :th2: ...men du mangler stadig at få fastsat en endelig dato, samt info om samme - din slubbert Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Du er al'så en dejlig blød mand, Thomas :th2: ...men du mangler stadig at få fastsat en endelig dato, samt info om samme - din slubbert Jamen har da kommet med 2 datoer, og ingen udover dig reagerede. Men hvad med tirsdag 9/6 i löddeköpinge ved vikingemuseet. Varje tisdagskväll från den 12 maj till den 22 september är motorentusiaster av alla slag hjärtligt välkomna hit till Löddeköpinge. Tisdagar från kl 18 - 21 Fri entré och parkering. Servering och butik öppet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Jamen har da kommet med 2 datoer, og ingen udover dig reagerede. Men hvad med tirsdag 9/6 i löddeköpinge ved vikingemuseet. Jeg er på d.9/6 Mener det er kl 18 de starter deroppe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 For mit eget vedkommende, så er hverdage p.t. noget knald. Det burde jeg måske have skrevet...men ja :) Tirsdag d. 9 (og onsdag d. 10) er jeg på kursus i Kbh, og får svært ved at nå hjem i tide. Fedt med en fast dato for en foto-tur, ellers. Håber der bliver fin tilslutning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Jeg er på d.9/6 Mener det er kl 18 de starter deroppe. Det er korrekt, men at komme i rigtig god tid er et plus. Og have svenske dadler med til lidt pølse og lign. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Det er korrekt' date=' men at komme i rigtig god tid er et plus. Og have svenske dadler med til lidt pølse og lign.[/quote'] Men når det nu er dig der arrangere er det vel også dig der giver pølser? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Men når det nu er dig der arrangere er det vel også dig der giver pølser? :D Kan da godt tage lidt nylavede med til dig:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2009 Jamen har da kommet med 2 datoer, og ingen udover dig reagerede. Men hvad med tirsdag 9/6 i löddeköpinge ved vikingemuseet. Varje tisdagskväll från den 12 maj till den 22 september är motorentusiaster av alla slag hjärtligt välkomna hit till Löddeköpinge. Tisdagar från kl 18 - 21 Fri entré och parkering. Servering och butik öppet. Ser ikke ud til den store tilmelding så jeg springer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2009 Inden tråden her drukner i Thomas og BS's privateordvekslinger, så ville jeg høre om der er stemning for andre udflugter. Jeg ved at Miriam har et arrangement d. 25. juni og der er jo nok af tirsdage sommeren over at tage fra, hvis vi skal til Vikingetidarne (som btw har fået en filial på biltræf ved Höör, hvis DET skulle friste). Er vi gået i stå eller skal vi finde en dag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2009 Så er der lidt foto humor, mens i venter Anything for the perfect shot Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2009 Så er der lidt foto humor' date=' mens i venter Anything for the perfect shot Tak for den, der er sgu' mange go'e Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites