Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2009 Da foråret er kommet og skoven er grøn, er der så nogen der har lyst til at tage en tur i bokskogen på lørdag, og indvie de grønne farver på vores små sensorer og måske endda skyde et dyr eller to. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2009 Da foråret er kommet og skoven er grøn' date=' er der så nogen der har lyst til at tage en tur i bokskogen på lørdag, og indvie de grønne farver på vores små sensorer og måske endda skyde et dyr eller to.[/quote']God tur! Den står på konfirmation af den ældste nevø på lørdag, for mit vedkommende. Husk nu der er Valborgsmässoafton på torsdag = bål over hele Sverige. Og hvis vejret leverer "sommeraften" som de sidste par dage, så kan det meget let gå hen og blive en super-seværdig mulighed for at fylde hukommelseskortene op :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2009 Husk nu der er Valborgsmässoafton på torsdag = bål over hele Sverige. Og hvis vejret leverer "sommeraften" som de sidste par dage, så kan det meget let gå hen og blive en super-seværdig mulighed for at fylde hukommelseskortene op :th2: Foreningen Öresundsborger holder picknick i Piledamsparken - medbring selv grill, mad og drikke, hvis I har lyst til at deltage. Nogle af os er der fra kl. 17:00 i "tallerknen" - Se efter de danske og svenske flag.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2009 Vær lige opmærksom på at der nu er udstedt forbud mod ild i mange kommuner, grundet den meget tørre april måned: FAKTA/Eldningsförbudet I följande kommuner råder totalt eldningsförbud på Valborgsmässoaftonen: Bjuv, Båstad, Helsingborg, Klippan, Landskrona, Svalöv, Åstorp, Ängelholm och Örkelljunga. I Höganäs krävs dispens för valborgseldarna http://sydsvenskan.se/skane/article428959/Eldningsforbud-hotar-valborgsbal.html Liste over steder du kan tage hen og opleve Valborgsmässa - med eller uden ild: http://sydsvenskan.se/skane/article428252/Har-kan-du-fira-valborg.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2009 Jeg kan ikke nå det' date=' desværre, men jeg ved Frakkel var interesseret, men han mangler så kørelejlighed. :D[/quote'] Det kan jeg vist godt klare, hvis det stadig har interesse. :) Frakkel, du bor i nærheden af Svågertorp, right? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2009 Det kan jeg vist godt klare' date=' hvis det stadig har interesse. :) Frakkel, du bor i nærheden af Svågertorp, right?[/quote'] Jeps, jeg bor på Sufflörgatan. Det ville være fedt hvis jeg kunne få et lift med derud :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2009 Jeps' date=' jeg bor på Sufflörgatan. Det ville være fedt hvis jeg kunne få et lift med derud :)[/quote'] No problemo. Hvis du PM'er mig din fulde adresse, så samler jeg dig op kl. 15.30. Dropper dig selvfølgelig også af igen på din bopæl efter endt arrangement...:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Niels Noel 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2009 - Dannemare, plads til en til, mine glas og stativ trænger til luft.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2009 - Dannemare, plads til en til, mine glas og stativ trænger til luft.. Kan se, du bor tæt på Frakkel, så det er helt ok. Dog skal jeg advare om, at benpladsen på bagsædet er minimal. :) Bare send mig en PM med din fulde adresse (og mobilnr), så samler vi dig op cirka kl. 15.40. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2009 Fallos L USM Nå ja... Canon EF1200mm f/5.6L USM Steve Winter, National Geographic på arbejde Læs mere hér... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2009 Nå ja... Canon EF1200mm f/5.6L USM Steve Winter, National Geographic på arbejde Læs mere hér... Fordi man kan! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2009 Fordi man kan! har du ikke sådan en. Det har mig og GIO da. Faktis har jeg 2. vil du låne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2009 har du ikke sådan en. Det har mig og GIO da. Faktis har jeg 2. vil du låne Joda. Behøvede bare ikke at prale med det ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2009 Nå ja... Canon EF1200mm f/5.6L USM Steve Winter, National Geographic på arbejde Læs mere hér... Monterer man objektivet på huset, eller huset på objektivet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2009 Monterer man objektivet på huset' date=' eller huset på objektivet...[/quote'] hehe, tja.. Men han er sikkert glad for at have en hjælper med :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2009 Monterer man objektivet på huset' date=' eller huset på objektivet...[/quote']Objektivet og tilhørende flightcase havde sin helt egen transport-hest....no s***! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2009 media marks 24 siders fotokatalog... http://viewer.zmags.com/publication/c87cd2f9#/c87cd2f9/1 ..........lidt til jeres kaffe.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2009 Nå ja... Canon EF1200mm f/5.6L USM Steve Winter, National Geographic på arbejde Læs mere hér......og der poppede så lige et review op af selvsamme glas-monster hos the-digital-picture.com :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2009 ...og der poppede så lige et review op af selvsamme glas-monster hos the-digital-picture.com :th2: og på lager hvis du har lidt for mange penge. :) http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=&Q=&IC=622963&A=RetrieveSku Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2009 og på lager hvis du har lidt for mange penge. :) http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=&Q=&IC=622963&A=RetrieveSkuJeps - så det godt i bunden af artiklen. Og de $120.000 er sågar brugtpris :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2009 Ja det er vildt. De har alt i den shop Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2009 Nice.. så er der lidt til ønskelisten :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2009 Nice.. så er der lidt til ønskelisten :)Jeg tog mig gerne fint til takke med en 400mm - og så kunne i gi' resten til velgørenhed Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Hehe det var nu mere ment som en aktivitet i malmø! Datoen hos mig kunne evt. være den 3/5 Nå thomas. Hvad bliver det for en dato vi skal komme på besøg :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Ja. 23 maj' date=' sted ikke fundet endnu[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites