Jump to content
Gio

Foto-nørdernes kaffeklub

Recommended Posts

Da foråret er kommet og skoven er grøn' date=' er der så nogen der har lyst til at tage en tur i bokskogen på lørdag, og indvie de grønne farver på vores små sensorer og måske endda skyde et dyr eller to.[/quote']God tur! Den står på konfirmation af den ældste nevø på lørdag, for mit vedkommende. Husk nu der er Valborgsmässoafton på torsdag = bål over hele Sverige. Og hvis vejret leverer "sommeraften" som de sidste par dage, så kan det meget let gå hen og blive en super-seværdig mulighed for at fylde hukommelseskortene op :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Husk nu der er Valborgsmässoafton på torsdag = bål over hele Sverige. Og hvis vejret leverer "sommeraften" som de sidste par dage, så kan det meget let gå hen og blive en super-seværdig mulighed for at fylde hukommelseskortene op :th2:
Foreningen Öresundsborger holder picknick i Piledamsparken - medbring selv grill, mad og drikke, hvis I har lyst til at deltage. Nogle af os er der fra kl. 17:00 i "tallerknen" - Se efter de danske og svenske flag.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vær lige opmærksom på at der nu er udstedt forbud mod ild i mange kommuner, grundet den meget tørre april måned: FAKTA/Eldningsförbudet I följande kommuner råder totalt eldningsförbud på Valborgsmässoaftonen: Bjuv, Båstad, Helsingborg, Klippan, Landskrona, Svalöv, Åstorp, Ängelholm och Örkelljunga. I Höganäs krävs dispens för valborgseldarna http://sydsvenskan.se/skane/article428959/Eldningsforbud-hotar-valborgsbal.html Liste over steder du kan tage hen og opleve Valborgsmässa - med eller uden ild: http://sydsvenskan.se/skane/article428252/Har-kan-du-fira-valborg.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan ikke nå det' date=' desværre, men jeg ved Frakkel var interesseret, men han mangler så kørelejlighed. :D[/quote'] Det kan jeg vist godt klare, hvis det stadig har interesse. :) Frakkel, du bor i nærheden af Svågertorp, right?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kan jeg vist godt klare' date=' hvis det stadig har interesse. :) Frakkel, du bor i nærheden af Svågertorp, right?[/quote'] Jeps, jeg bor på Sufflörgatan. Det ville være fedt hvis jeg kunne få et lift med derud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeps' date=' jeg bor på Sufflörgatan. Det ville være fedt hvis jeg kunne få et lift med derud :)[/quote'] No problemo. Hvis du PM'er mig din fulde adresse, så samler jeg dig op kl. 15.30. Dropper dig selvfølgelig også af igen på din bopæl efter endt arrangement...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
- Dannemare, plads til en til, mine glas og stativ trænger til luft..
Kan se, du bor tæt på Frakkel, så det er helt ok. Dog skal jeg advare om, at benpladsen på bagsædet er minimal. :) Bare send mig en PM med din fulde adresse (og mobilnr), så samler vi dig op cirka kl. 15.40.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Monterer man objektivet på huset' date=' eller huset på objektivet...:surprise:[/quote']Objektivet og tilhørende flightcase havde sin helt egen transport-hest....no s***! :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites